Tacokveld med bestis


God kveld! Det ble verken søvn eller te på meg, men jeg føler meg likevel mye bedre! Cathrine og jeg har laget oss taco til middag og nå sitter vi med farmen på tvskjermen. Det ble en hyggelig tirsdag til slutt. Jeg sitter sprikkmett med dyna over meg og bella oppå der igjen. Hun er en smule fornærmet etter kveldens lille tannpuss. Hoho! Hun har vært mye plaget med tannstein de siste årene og derfor har jeg fått beskjed om å hver kveld pusse tennene hennes med en liten hanske og noe gelè. Dette er ikke akkurat Bellas favoritt kveldsrituale, men vi koser litt ekstra etterpå så får jeg alltid tilgivelse. Det er jo bare til ditt eget beste Bella!

Åja.. Sjokoladepudding på en tirsdag. Er ikke det greit? Det er jul!
Dere får ha en fin kveld videre! Dere sitter vel forann Farmen hele gjengen. 

26 kommentarer
    1. Taco og sjokoladepudding slår aldri feil! 🙂 Begge deler er favoritten til samboeren 🙂 Har ei lita vovve som ikke er veldig glad i oss etter vi har pussa tennene på henne heller.. Hehe. De er heldigvis ikke så vanskelige å bli tilgitt av igjen da 🙂

    2. Lenge siden jeg har vært inne på bloggen din, så har ikke fått med meg at du har farget håret; men fy pøken så fint det var! Den fargen kledde du skikkelig godt!

    3. Ja, det var så bra at Magnus valgte Lasse, det blir kjempe interessant hvem Lasse velger på søndag, klarer nesten ikke å vente. Bella er ikke den eneste som ikke liker å pusse tennene, har selv en hund som hater å pusse tennene sine. Håper dere hadde en fin tacokveld med sjokolade pudding til dessert, nam!

    4. Hei! Hadde vært gøy om du kunne ha vist litt forskjellige tips til ballfrisyrer i et innlegg. “1 plagg, 3 antrekk” hadde også vært veldig gøy! 🙂 Elsker virkelig bloggen din! Lest den i flere år nå, men første gang jeg legger igjen kommentar nå! Er det en blogger jeg virkelig synes fortjener å ligge på førsteplassen, så er det du! 🙂

    5. Buffy liker heller ikkje pusse tennene så i know the feeling haha. Forskjellen er at Buffy holds a grudge hahahaha
      Sjokoladepudding er aldri feil. Vi spiser det til julaften,men da heter det ribbefrosmasje til alle uinnviddes store forvirring hahahaha

    6. Åh så koselig <3 Stakkars Bella <3 Så bra du føler deg bedre 🙂 ps: sjokolade pudding på en Tirsdag er ikke feil nei 😉

    7. Jeg vet ikke om det bare er min data, men hver gang jeg kommer innom bloggen din så tar det flere evigheter før bildene dine kommer opp :/ de står bare der som grå firkanter.. Det skjer ikke på noen av de andre bloggene jeg er innom, og synes det er dumt fordi elsker å titte innom bloggen din! Er det noen andre som har nevnt det før? Tenkte bare å informere om det, så vil jeg også si at jeg alltid blir i like godt humør når jeg leser bloggen din- både med og uten synlige bilder, hehe:)

    8. å så herlige bilder!
      Blir alltid så sulten når jeg tar en tur innom bloggen din, du har alltid så fristende bilder med masse mat på, hehe 🙂

    9. åh, er så fantastisk at du har roet ned den mørke fargen på brynene dine. du kler mer naturlige bryn som du har nå, ser så rart ut med svarte bryn når man bruker mye sminke i tillegg fra før:)

    10. Marthe – HVOR har du fått tak i den hansken og tannkremen? Har selv miniatyrhund og sliter så vanvittig med tannstein på henne. Hva betalte du? 🙂

    11. Anna: Hei Anna! Du jeg er bare hundepasser så jeg regner med at det er eieren av hunden som har kjøpt dette. Jeg vil tippe enten hos veterinæren eller på dyrebutikken ZOO. Eieren jobber nemlig på denne dyrebutikken og kjøper mesteparten av utstyret der. -Men det er veterinæren som har anbefalt henne å pusse tennene på hunden så det er mye mulig hun kjøpte utstyret der også! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg