Messy Updo

For en merkelig dag! Klokken er ikke mer enn kvart på seks, jeg har gjort èn liten ting i dag, og likevel føler jeg meg supertrøtt. Jeg lurer på om jeg må begynne å trene igjen? Jeg har vanligvis energi som bare det og lyst til å finne på all verdens med ting, men i dag.. Kroppen kjennes bare så uendelig slapp og ekkel. Jeg har akkurat tatt meg en lang dusj og nå har jeg bare lyst til å koke meg en varm kopp te, pakke med inn i dyna og snurre nok en julefilm mens jeg venter på kveldsbesøk av bestis.

Cathrine kommer på besøk i kveld. Jonas jobber sent denne tirsdagen så i dag blir det venninnemiddag. Det skal bli så hyggelig! Jeg har faktisk allerede vært litt med Cathrine i dag. Jeg har nemlig hatt time hos Cathrines Clinique for farging og voksing av bryn. Ble kjempefornøyd som alltid! -Og i morgen er det klart for vippeextentions og nye gelenegler. Ah, det gleder jeg meg veldig til!

Dagens lille “updo” ser dere på bildene over her. Jeg vet ikke helt hva jeg har gjort for å få det slik. Noen ganger så står jeg bare på badet og prøver meg frem. Tvinner hår, krøller litt her, retter litt der og fester hårdotter med lusespenner til alle kanter. I dag var en slik dag, og dette ble resultatet. Hoho! Nei, nå får jeg få i meg noe næringsrik mat, sove litt, våkne igjen, og snu denne dagen på hodet. Denne tirsdagen skal ha en sprek avslutning samme hva som må til! Cathrine + en julefilm er nok det jeg trenger i dag.

20 kommentarer
    1. Haha, ble kanskje litt feil å skrive “ofte det du skriver som gjør det fint”. Jeg mente som oftest blir det jo faktisk fint når man bare står og prøver seg frem.. Hehe 😀

    2. savner at du lager “ukens smoothie” selv om det ikke er sommer er smoothie super digg… når jeg drar på treninger så lager jeg meg smoothie i en flaske… (istede vann) … utrolig smart og det gir mer energi (og slokner tørsten) enn vann 🙂 og nå har du ikke laget smoothie siden 4.juli 🙁 er på tide

    3. Ah, har skrevet det før, men må si det igjen; Syntes du er så fantastisk flink til å holde beina på jorda, og på toppen blogge så sinnsykt bra som du gjør:)
      Du er flink til å oppdatere ofte, og ikke komme med unnskyldninger stadig vekk.
      Ift bloggingen ville jeg sammenlignet deg med fotballfrue, som er den andre bloggeren jeg har fulgt støtt og stadig! Riktignok er dere ganske så forskjellige også, og deres to blogger fyller alt av inspirasjon jeg trenger i en kjedelig hverdag:D
      Stå på!!!
      Stooooooor klem

    4. Så pent <3 Off God bedring <3 Håper du blir bra og at det snart går over <3 🙂 Og kos deg masse med venninne tid og julefilm <3

    5. Hei Marthe!
      Siden du er så flink på kjøkkenet, tenkte jeg å spørre deg om noe:
      Jeg har lyst å gi en spiselig julegave til foreldrene mine, men ikke julekaker/konfekter eller lignende, for vi har jo så mye søtsaker i jula uansett! Jeg tenker litt på knekkebrød, kanskje du vet noe om hvor lenge de kan oppbevares og hvordan/i hva jeg skal oppbevare dem?
      Jeg bor med foreldrene mine (17 år), og ca 10 dager før jul skal de vekk i en helg. Derfor tenkte jeg å lage gaven da, men da må den jo også kunne oppbevares en stund før jul. Jeg har også tenkt på fletteloff, men disse må jo i så fall fryses, og det er jo litt upraktisk…
      Kanskje du har noen forslag til ikke-søte, spieslige julegaver? Kanskje dette også kan være et forslag til et blogginlegg? 🙂

    6. Hei Marthe. Fast leser av bloggen din, men kommenterer aldri.
      Du er ei feiende flott dame, flink til å skrive og til å gi oss inspirasjon på de fleste områder som opptar leserne dine.
      Et spm ang gelenegler; opplever du at neglene dine ofte blir røde når du filer av gelen? Jeg synes at mine naturlige negler blir “ødelagte” når gelen er filt vekk. Har du prøvd akryl isteden for? Ka skje du kunne ha skrevet litt om dette, og forskjellene?
      Stor klem til deg 🙂

    7. Kristin: Heisann Kristin! 🙂 Så hyggelig å høre. Tusen takk! Jeg har prøvd både Akryl og gelenegler, men slik jeg har forstått det så skader akryl så mye mer på dine egne negler? Jeg har ikke behøvd å file bort geleen ettersom jeg bare dro av jukseneglene med gelen på etter 4 uker, men hvordan det kjennes ut etter å ha filt geleen bort får jeg finne ut av neste gang jeg skal forandre på negldesignet. 🙂

    8. Karoline: Å nå ble jeg glad! Tusen takk for en superfin tilbakemelding Karoline. Jeg setter stor pris på slike kommentarer 🙂 *Supermotiverende* Tusen takk! Stor klem 😀

    9. Thea: Å <3 Klart jeg kan bli flinkere på å komme med smoothie oppskrifter! 🙂 Så smart å ta med det på trening i stedet for ekkelt, smakløst vann! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg