Antrekk – 031213

God morgen kjære lesere! Nå er det lenge siden jeg har delt et antrekk med dere. Jeg tror jammen det er over halvannen uke siden sist! Det må vi gjøre noe med. I dag har jeg fått på meg en splitter ny genser fra Nelly. Tykk og god til kalde vinterdager! Nye sko har jeg også fått på. *Så fornøyd*. Bare se på dem da! De er dekket av diamanter.. Hihi, gode var de også. De sitter som et skudd på foten, og hælene er ikke så høye som de jeg vanligvis går i så dette ble rett og slett en ny opplevelse for meg.


Skoene koster 399 kroner HER, Genseren er fra Nelly (utsolgt), og buksene er fra New Yorker.

Jeg har som dere kanskje har forstått ikke tenkt til å ha noen julekalender på bloggen i år. Jeg har hatt det et år tidligere, men det ble så mye arbeid for meg både i for og etterkant av desember. -Men jeg har i stedet lyst til å tipse dere om Nelly sin julekalender. Hver dag frem mot 24 desember, kommer Nelly til å åpne en ny luke med et supertilbud på en eller flere varer. Kalenderluken for 3 desember er nå åpen og bak luken skjuler det seg flere festkjoler, bukser og sko på 50%. Noen av disse plaggene har jeg faktisk tipset dere om tidligere! Dere kan se mine storfavoritter under her.






Klikk på bildene for å komme til de enkelte plaggene. 
Nellys julekalender kan dere ta en titt på HER. Luke 3 er nå åpen HER!

   

        Annonse
22 kommentarer

Siste innlegg