Inspiration – Christmas nails

Ser dere noe dere liker? Jeg ringte til Auds hudpleie klokken 10.30 i dag for å bestille time til både vippeextentions og nye gelenegler. Siden har jeg bare sittet på pinterest og letet etter inspirasjon til et passende negldesign. Jeg har så lyst til å gjøre noe ut av neglene nå som det faktisk er mulig. Min franske manikyr som Anita satte på meg forrige gang, varte i nesten nøyaktig fire uker. Varer de neste neglene mine like lenge så kommer jeg faktisk til å ha dem både til jul og nyttår! Da må jeg vel kjøre på med noe litt spenstig?

Er dere ikke enige? Fransk manikyr kan jeg jo ta igjen når som helst ellers på året! Jeg har lagt ved et bildedryss av ulike vinter, jul og nyttårsnegler. Kanskje det kan være til inspirasjon for dere andre som også har lyst til å stelle neglene deres før jul. Jeg har ikke helt bestemt meg hvor hvilken variant jeg skal gå for, men jeg har mine favoritter. Dere får vente og se resultatet på onsdag! Jeg skal først sette på lange og fine vippeextentions og så skal Anita ta seg av neglene mine etterpå. Jeg er så spent på hvordan spesielt vippene blir! Jeg har aldri prøvd det før, men jeg er sikker på at det blir helt knall. Wuhuu! Nå skal jeg bli fin til julebord nummer. 2.


 

Har dere noen gode inspirasjonsider til negldesign så gi meg gjerne en lyd.
Nå får jeg komme meg på badet og starte dagen. Det er jo mandag og ny uke!

22 kommentarer

Siste innlegg