Happy saturday!

 
 

For en lørdag. Den har vært så bra hittil, og nå er den i ferd med å bli enda bedre! Vi spilte julemusikk på jobb i dag og med pepperkaker på disken kom jeg i så stemning at jeg kastet meg over innpakningspapiret så fort jeg kom hjem. Jonas var på nattevakt i natt så han ble vekket med julemusikk og en grisefornøyd samboer som sendte han på butikken for å handle middagsingredienser. Det kan ikke ha vært så veldig forferdelig for da han kom hjem igjen hadde han enda en hyggelig overraskelse til meg! Jonas hadde gått til innkjøp av ikke bare en adventskalender, men to! En rød til frøkna og en blå til han selv. Roser i går og sjokoladekalender i dag. Hurra! -Og jeg som trodde det ikke ville bli noe sjokoladekalender på meg i år. Så feil kan man ta! Tusen takk Jonas. <3

Nå skal kjæresteparet nyte en god hjemmelaget Baligryte før jeg drar av gårde på senteret atter en gang! Jeg skal besøke nye Auds på sørlandssenteret for å treffe fine folk, andre bloggere, drikke champagne og bli sminket. Wuhuu! Det blir nok en god lørdag.  

Vi skrives igjen senere i kveld. Må jo fortelle om den eksklusive lørdagskvelden min!
Hoho, dere får ha en flott lørdag videre. Ikke finn på noe tull!

28 kommentarer
    1. Haha, se på bildet av Jonas med Bella på fanget – det ser ut som om Bella er et trykk på genseren hans ;D

    2. Åh så heldig du er som fikk Sjokolade kalender 😀 Jeg har Haribo kalender ^^ Ha en fantastisk dag videre og kos deg <3

    3. Haha, trodde at Jonas hadde fått inngravert en Bella-hund på genseren sin! Så feil kan man ta xD Utrolig flotte og koselige bilder. Jeg elsker også julen og elsker å lese innleggene dine, ikke bare i juletiden, men gjennom hele året 🙂 Om du en dag sitter og lurer på om du er en bra blogger eller ikke, så er svaret mitt at det er du virkelig! Jeg gleder meg til nye innlegg av deg hver eeneste dag 🙂 Føler meg rett og slett heldig som har lest bloggen din helt siden den startet, og jeg har aldri blitt skuffet på noen som helst måte. Håper at dere får en super adventstid 🙂

    4. Åå, så koselig! Det å pakke inn julegaver er noe av det koseligste jeg vet, også med julemusikk og noe godt til, hehe 🙂 va en fin kveld videre, dere! Og Bella er bare nudelig 😉

    5. så deg på veromoda i dag, da du gikk rundt og satt plagg på plass og eta pepeprkake haha,men turte ikke å komme bort var litt kleint når andre kolegaen din sto i kassa

    6. så skikkelig koselig ut, nå skal eg endelig sette meg ned med en kopp te og slappe av før ryddingen tar til.
      har vært på jobb til 1.5 timer etter vanlig stengning på lørdager da det avr lysfest med fyrverkeri i Bergen
      God helg til dere <3
      Lin;)

    7. Du er så flink!<3
      Når jeg leste fotballfrue sin fødehistorie merka jeg at jeg gleder meg til du skaø ha barn, av en eller annen rar grunn:')! Den kommer isåfall til å bli like perfekt som deg!

    8. HVOR FIKK DU TAK I SØLVFARGET GAVEPAPIR? har lett såå mange plasser, men finner det ikke… 🙁

    9. cuskima: Jeg håper du har fått slappet av med tre kopper varm te til nå Lin! <3 Jeg har hatt en helt fantastisk kveld. Blitt skjemt bort totalt. Hihi <3 GOD HELG!

    10. Phø, vet du de eg bor med er ikkje som de du bor med. Vu jobbet kjempelenge i dag og så skulle vi rydde litt og lage litt advent da eg kom hjem. Og gubben sitter med nesen i Ipaden og datteren min sier at det er mitt rot. Så eg ryddet til kl 2330 DA drakk eg te og spiste veldig fasjonabelt sent middag 😛
      Så de skal åpne gave nå da det er over midnatt så de får noen veldig SMÅ ting siden de ikkje gadd hjelpe rydde og vaske.
      men så du koste deg fælt sammen med min skjønne bloggvennin Marit <3

    11. cuskima: Hahaha! Nå måtte jeg le. Det hørtes ut som en fantastisk dag Lin. Godt du tok igjen med å gi småting i gaver. Hehe, kanskje de lærer på den harde måten! Bestikkelse <3 Ja, jeg har kost meg en hau! Så morsomt at dere kjenner hverandre 😀

    12. Hahaha åååh, lo skikkelig godt av jonas og bella, hun så skikkelig ut som trykk på genseren! Gooood jul Marthe ♥♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg