Rimelige gaver fra Blivakker

  
  
  

Hei og hopp! Nå er jeg mest sannsynlig på jobb, men jeg har forhåndsskrevet et lite innlegg til dere. I går kom jeg med noen fine julegavetips til klær. I dag har jeg lyst til å tipse om noen rimeligere julegaver i form av produkter for kropp, ansikt og hår. www.Blivakker.no har satt ned alle varene sine med 25% og frakten er gratis, så er dere ikke allerede i mål med gaveshoppingen så vil jeg anbefale å ihvertfall ta en titt på Blivakker sitt utvalg av produkter. De har veldig mye forskjellig både til kvinner og menn. Kvalitetshåndsåper passer perfekt som gave til bestemor. Det gjør også en god hånd eller fotkrem. Sminke og renseprodukter for ansikt kan være den perfekte gaven til tante og tannbleking passer perfekt til venninner eller søsken. Det er også 3 for 2 på alle hårprodukter akkurat nå og blivakker har et enormt utvalg av merker! Man behøver ikke nødvendigvis å slå til med et fullt hårsett, men en god varmebeskytter, en god kur eller en olje for slitte tupper holder i massevis! Dette kan dere nå få for en hundrelapp.
  

Er det noen mødre som sliter med å finne fine, rimelige kalendergaver til barna så er dette kanskje noe for dere også? Dere kan bare klikke på de enkelte produktene for å komme til dem. Håper dere tar en titt! Jeg er som sagt på jobb, men vi skrives igjen så fort jeg er hjemme i kveld. Jeg må jo fortelle om den hyggelige interiørhandelen Jonas og jeg hadde tidligere i dag!

             Annonse

14 kommentarer
    1. Masse fine tips 😀
      En annen lur mulighet er å kjøpe en gavepakke, fra bli vakker eller andre steder, eller butikker og dele gavene opp. Ikkje alle har råd til tusenvis av kroner i kalender OG gaver i tilegg, men noen har kanskje råd til noen ting 🙂
      Ellers er sånne små flaxlodd fine gaver til de litt eldre som kjæresten eller bestevenner :)event en flaxloddkalender med luker:)

    2. Tusen takk for tips! synst det er kjekt at du leser og prøver å lage innlegg vi leserene spør om 😀 må ærlig innrømme at din blogg er en av dem jeg liker best 😀

    3. Du måååå se filmen Prada to Nada, den ene skuespilleren der er helt SYKT lik deg! Tro kopi! Artig og se, tenkte på deg med en gang!

    4. Ville ikke reklamert for Blivakker, da de selger mange falske produkter. Var hos en frisør, og overhørte at de snakket om at det skulle bli sak mot Blivakker fordi Redken har oppdaget at de selger falske varer for deres merke.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg