My little angel

God formiddag! Eller morgen for min del.. Jeg spiste akkurat frokost og nå har jeg funnet tilbake til sengen igjen. Heldigvis har jeg muligheten til å være sengeliggende i noen timer i dag. Dere skal selvfølgelig oppdateres, men jeg har fri fra Vero moda. Repsilsen og jeg er og forblir bestfriends. Jeg har mannestemme til tusen og hoster som en kolspasient, men feberen er ihvertfall ikke eksisterende! Det er bra. Jeg får hive ned en varm kopp sitronte, sette på en julefilm og sove i et par timer. Så er jeg sikker på at jeg vil føle meg mye bedre! Jeg håper det står bra til med dere alle sammen. Jeg er så klar for helg nå! Jeg skal riktignok jobbe på dagtid, men jeg har mange spennende planer for de kommende kveldene. Må.Bare.Bli.Frisk!

 

Lille engelen min <3 Bella får holde meg med selskap så lenge.

38 kommentarer

Siste innlegg