Mine julegavetips fra Nelly

 
 
 
 
 

Tjo hei! Jeg er fremdeles sengeliggende, men jeg tror jeg begynner å føle meg hakket bedre! Jeg håper jeg blir frisk til i kveld for da har jeg en romantisk date i vente. Bord på Mother India er reservert og kinobilletter er bestilt til Jonas og meg. Vi har nemlig jubileum i dag!

Jeg har samlet opp en rekke fine julegavetips til dere denne torsdagen. Håper dere liker innlegget. Noe må jeg jo finne på mens jeg er sengeliggende! Jeg ville blitt så vanvittig glad for alt jeg har lagt ved bilder av her. Herlighet så mange fine, ikke alt for dyre kjoler, sko, vesker og topper. Noen tips til julegaver for herrer er også tatt med. Jeg vil i tillegg komme med et eget gavetips-innlegg til kjæreste, pappa, bestefar og bror. Første desember nærmer seg med stormskritt og jeg vet det er mange av dere som ønsker idèer.

 
 
 
 

Dere må klikke på bildene for å komme til de ulike varene.
Er dere i mål med julegaveshoppingen eller har dere så vidt startet?

             Annonse

19 kommentarer
    1. Så fine kjoler 🙂
      Men hva skjedde med alle DIY’ene?? Kan du ha et DIY innlegg der du lager julegaver? ?:)

    2. Iselin Backstrøm: Jeg har gått litt tom for ideer på DIY fronten dessverre, men hjemmelagde julegaver er absolutt noe jeg kunne ha fått til i nærmeste fremtid! 🙂

    3. Åh tusen takk for tips 😀 Var på Tafikalt Grunnkurs igår så derfor var jeg ikke på noe igår 🙂 Å i dag har jeg vært på Mørkekjøring 😀 Gleder meg masse til Søndag ^^ blir så kos 🙂 Gratulerer med jubileum 😀 Håper du er bedre nå 🙂 Kos dere masse og ha en super kveld <3

    4. fine ting! men synst dem kanskje var litt dyre.. altså er jo ikke alle som har råd til å gi julegave til alle på rundt 500kr.. selv bruker jeg å gi rundt 200kr, sp hadde vert kjekt om du hadde laget et innlegg med julegaver til den prisen kanskje? 😀

    5. Åhh, hadde også jubileum med kjæresten for litt over en uke siden, og da reserverte vi også bord på Mother India, og deretter dro vi på kinoen med forhåndsbestilte kinobilletter for å se filmen Carrie 🙂 Maten er jo så fantastisk god, kunne ikke blitt en bedre dag! Du og Jonas må kose dere masse <3

    6. Monica: Tuller du! Det var nøyaktig slik vår kveld ble også 😀 Suuperkoselig og for en film! Hehe, den tok jo en helomvendingen de siste 10 minuttene! Men veldig underholdende 🙂 Tusen takk Monica. Mother India skal definitivt besøkes igjen. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg