En fin liten overraskelse

Cathrine og jeg sitter hjemme i leiligheten med hver vår varme kopp kakao. I julekopp! Cathrine kom på besøk med tidenes overraskelse til meg i dag. Hun hadde vært på Søstrene Grene og handlet en hel hau julepynt til leiligheten! Julekopper, kjøkkenhåndkle, små nisser, store nisser.. Virkelig bare en diger pose med juleinteriør! Herlighet, hva skulle man gjort uten gode venner. Den jenta har vært så god å ha de siste dagene. I helgen sto hun og hjalp meg med klessalget i sikkert ti timer til sammen. Hun har vasket og ryddet hele leiligheten og nå har hun på toppen av alt handlet juleinteriør til meg!? Hva har jeg gjort for å fortjene sånne venner?

 
 

Jeg våknet opp med både feber og noe som kjentes som halsbetennelse, men det var ikke god nok grunn til å ligge på latsiden! Alarmen sto på 08.00, og i sengen ble jeg sittende med bloggarbeid helt til halv elleve. Da var det nemlig tid for et nytt møte med regnskapsføreren. Dagen har gått i ett siden tidlig om morgenen så nå skal det bli godt å bare ta det litt med ro. Cathrine og jeg får se reprisen av jakten på kjærligheten før vi finner bingen. Jeg håper dere har det bra! Jeg har ikke fått oppdatert dere så godt i dag, men jeg får ta det igjen og inspirere dere ekstra godt i morgen. Nå må dere sove godt og drømme søtt så skrives vi!

Har dere sett noe så søtt? Nå mangler bare juletreet!

41 kommentarer

Siste innlegg