Et vellykket klessalg!

Da var den hektiske helgen overstått. Ihvertfall nesten! Jeg skal servere Cathrine og Jonas julemiddag bestående av juleskinke og julepølse om noen timer, men skinken må stå i ovnen i flere timer og da fikk jeg jammen litt tid til overs til klessalg-innlegget. Åh, jeg er så lettet for at det gikk bra denne gangen også! TUSEN TAKK til alle som kom. De aller første hadde stått utenfor døren til Salongxtend siden 07.30 og vi åpnet ikke dørene før 11.00. Det må jeg si! Ivrigerere lesere skal man lete lenge etter! Jeg håper dere fikk med dere noen pene klær hjem. Det var ihvertfall utrolig hyggelig å se dere. Som blogger vet man at det er mange tusen mennesker som følger ens liv hver eneste dag, men man aner jo ikke hvem de er. I går fikk jeg ihvertfall sett flere av dere som holder til i Kristiansand.

Det satte jeg stor pris på. Køen inn til Salongen var ikke akkurat kort ved dette klessalget heller. Hoho, jeg lurer på hva folk som gikk forbi mellom 10 og 12 tenkte da de så alle disse unge, pene damene i en lang rekke utenfor salongXtend. Det var litt av et syn! 

Igjen tusen takk til dere som kom! Dette ble nok det siste klessalget Kristina og jeg hadde. Nå har vi sagt at den ville shoppingen skal ta slutt og denne ganger mener vi det. Klesskapet mitt er nesten tømt så hva jeg skal gå i de neste ukene aner jeg ikke. Neida, det er ikke så galt men jeg har på langt nær så mye klær i dag. Klesskapet ser pent, ryddig og organisert ut for første gang på måneder!

Herlighet, ville tilstander i Salongxtend. Håper dere hadde det gøy!

24 kommentarer
    1. Så koselig det så ut 🙂 Så bra det ble ett vellykket kles salg da 😀 Kos dere med middag 🙂 og ha en super kveld 🙂

    2. Så bra det ble ett vellykket kles salg da 🙂 så veldig koselig ut 🙂 Kos dere med middag og ha en fin kveld 🙂

    3. Den som lever får se 🙂 Er ikkje sikkert dere MÅ ha klessalg hvert halvår, men kanskje annenhvert år? Alle samler jo opp masse gjennom tiden. Selvom eg har flyttet og gitt bort og solgt syns eg at klesskapet mitt alltid er for lite. Noen ganger ser eg inn i det og tenker eh ok når kjøpte eg DET??????
      Nå har eg og en annen blogger i Bergen tenk å ha byttekveld. prøve å samle noen jenter/damer og bytte med dem og så det ingen bytter eller vil ha skal fordeles på organisasjoner som gir direkte til de som trenger.
      Kjenner til flere slike her i Bergen og da slipper folk KJØPE tingene, men de soms kal ha det og det får det fra de som samler inn.
      Kan være alt fra kjøkkenting til klær og sko og møbler. I denne omgang blir det nok klær vi fokuserer på -litt vanskelig å bytte møbler 😛
      Lin;)

    4. Det var bra det var vellykket! Det er en ting jeg lurer på, hva var prisene på klærna dere solgte, var den så og si lik ordinærpris eller solgte dere klærna/skona langt under ordinærprisene?

    5. Så bra at salget gikk fint for dere jenter 😀 Skulle ønske jeg kunne vært der, men er litt drøyt å reise fra Bergen til Kristiansand for en shopping tur <3 😉

    6. cuskima: Oi så gøy! Kanskje det blir byttekveld i stedet nå fremover. Det hørtes jo kjempekoselig ut! 🙂 Da kan man jo bytte nesten hva som helst. Til og med litt møbler og kjøkkenutstyr. Genialt. 🙂 Veldig fint av dere å gi det dere ikke vil ha til folk som virkelig trenger det. Det er det noen som setter stor stor pris på. <3 Mye bedre enn å gi det til organisasjoner fremfor fretex. Nei, så spennende. Du får oppdatere meg på hvordan byttekvelden går 😀

    7. vet du eg fant ut av dette for etpar år siden da eg innså at Fretex tar for mye betalt for ting eg gir bort enn hva HM tar på salg for nye ting.
      Og at de ofte sier neitakk til ting fordi de er litt snobbete eller har for mye. Siste er jo greit,men de som TRENGER det får det jo ikkje da.
      Har kontaktet flere organisasjoner som tar i mot,men slumsøstrene her i Bergen tar kun i mot fra Fretex merket dem. Alt skal være så hemmelig, at man er fattig skal være skjult. Det er helt og eg trenger da ikkje vite hvem folk er, men må da kunne få levert et sted eller ta kontakt?
      Så da la eg ut annonse på finn.no at KUN de som faktisk trengte det og ikkje bare ville ha fikk tingene mine. Fikk masse respons og plukket ut de eg følte kunne fordele dette best.
      Har og fått mail fra samme folkene mange ganger når eg gir bort ting og så klager de på hva de får?!
      Så nå sier eg kun de som IKKJE har fått før -selvom eg gir til samme organisasjonene, men ikkje samme enkeltpersonene som hele tiden skal ha uansett hva eg gir bort.
      Det finnes mange fattige her i Norge -bare i Bergen finnes det folk som må spise etter tur da de ikkje harnok bestikk og tallerkener.
      Er så feil på ALLE plan spør du meg. Så hver høst/vinter tar eg et raid og pakker ned og gir bort.
      Før ga eg til juleflyet til Tallin, men nå gir eg til de som har det nesten like fælt her hjemme som de andre steder.
      JA TIL BYTTEKVELDER 🙂
      will keep you postet Marthe
      Lin;)

    8. Jeg ble veldig gald når jeg så meg selv på noen av bildene, aner ikke hvorfor! 🙂 Jeg fikk med meg to kjempefine gensere hjem, jeg, og er storfornøyd!<3
      Noe som var litt dumt var at da vi sto utenfor butikken og så gjennom vinduet så jeg et utrolig fint skjørt som hadde passet perfekt til nyttårsaften! Men nesten rett før vi slapp inn (vi var de første) så var det en dame som var der inne med dere som kjøpte det. 🙁

    9. Hei Marthe!:-) Er det sånn at dere donerer bort pengene ettersom mye av det dere selger får dere sponset eller beholder dere alle pengene selv?

    10. Så gøy ut! Tiltross for at jeg elsker klær og kun bor 30-40 min unna (Grimstad) så er jeg ikke så “gærn” at jeg står i kø såå lenge, tiltross for døds lekkre klær! Hehe!
      Men jeg lurer veeldig på hva som befant seg i goodi baggene! Er det mulighet for p få vite det? Haha, du vet er slike ting vi nyskjerrige lesere lurer på!
      Ha en super kveld!:*

    11. Charlotte: Det var Smilelab tannbleking fra Blivakker, 50% gavekort på alle behandlinger hos Cathrines Clinique, sminkekost, noe rabattkode hos blivakker og litt godteri. 🙂 Det skulle egentlig ha vært flere produkter, men noe av det kom ikke frem i posten i tide! Kjempedumt. <3

    12. Har du igjen mye av det du egentlig skulle selge eller? Isåfall, kan du ikke legge ut noe bilder av det som er? har så utrolig lyst til å kjøpe noe, å det var litt vanskelig og komme dit, siden jeg bor på Lillehammer.. Æh – perfektee duu. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg