God morgen fra Ernst

Goood morgen fra Ernst palass! Her får dere en liten smakebit på stedet jeg oppholder meg på i helgen. Mange flere, fine bilder skal dere få senere i dag! Jonas og jeg var oppe helt til halv tre i natt. Vi fikk oss liksom aldri til å legge oss. Halv to bestemte vi oss for å ta et varmt bad og så lå vi bare og nøt himmelsengen med tvtitting til halv tre. Dette må være det lekreste hotellrommet jeg noen sinne har bodd på. Bare de glinsende veggene ser ut som de er verdt en million kroner. FOR en følelse å våkne opp her, bare tre minutter fra klessalget. Nå er det bare et par timer igjen dere! Jonas og jeg skal ned og nyte litt hotellfrokost vi nå. Jeg har hørt rykter om at den skal være helt fantastisk. Det ville forundret meg om ikke spisesalen også ser ut som den er laget av diamanter.. Vi skrives igjen litt senere i dag. Jeg skal oppdatere dere med masse spennende så fort klessalget er i boks! Gleeder meg.

En stykk lykkelig jente!

22 kommentarer

Siste innlegg