Det er klart for klessalg!

 
 

God kveld kjære, tålmodige lesere. Herlighet, jeg kan tenke meg dere er frustrerte nå. Jeg har hatt årets mest hektiske fredag med nedpakking av klær, prising, og rydding. I morgen er den store dagen! Jeg håper ikke dere har glemt det. Vi kommer til å åpne dørene til SalongXtend klokken 11.00 og Tone skal ha 10% salg på all extentions hele dagen. Wihuu, jeg gleder meg SÅNN. Syv timer brukte vi på å få opp alt av klær og sko. Jeg forstår ikke hvor alle plaggene kommer fra, men det er rimelig åpenbart at vi bloggere har et stort shoppingproblem. *Må.Skjerpe.Meg!* 

I skrivende stund sitter jeg i byens fineste to etasjers suite og føler meg som verdens heldigste jente. Ernst hotell har lånt meg et helt vanvittig rom for hele helgen. Jeg skal vise dere bilder av rommet i morgen. Dere kommer til å bli så misunnelige. Hihi, det er rett og slett fantastisk.

 

De timene som er igjen av denne fredagskvelden må nytes med Jonas. Jeg har superdårlig samvittighet for å ikke ha oppdatert dere mer i dag, men jeg får enda dårligere samvittighet om jeg velger pcen fremfor Jonas når vi først har muligheten til å ha litt ordentlig kvalitetstid sammen. I morgen braker det løs med feiring, champagne og en rekke lekre jenter! Dette rommet, eller skal jeg si leiligheten(?) må utnyttes til det fulle.

Nå må dere sove godt og drømme søtt så dere er uthvilte til i morgen!
Håper vi sees i Kirkegata 10 klokken 11.00. Vi tar bare kontanter.

25 kommentarer
    1. Hei Marthe! Jeg er SÅÅÅÅ LEI MEG for at jeg ikke har mulighet til og være der i morgen!! 🙁 Ååååå!!! F**K IT! (bor i Oslo…så blir litt langt unna!). Håper uansett dagen blir knall. Og jeg er bombesikker på at det kommer til og stå kø utenfor salongen kl 9 🙂 Klem<3

    2. Skjønner at du ikke har til og oppdatere bloggen når så mye skal ordnes til imorgen 🙂 ha e fin kveld og kos dere 🙂 og ha en super dag imorgen, håper det kommer mange 🙂 selv kan ikke jeg komme siden jeg bor så langt unna men sånn er det 🙂 Du får også ha god natt når du kommer så langt 🙂

    3. Skulle gjerne vært der også :((((
      jaja, sånn som du shopper så vet vi at det blir nytt klessalg neste år hihihihih
      klemmeting lykke til i morgen <3
      Lin:)

    4. Åh vil så gjerne dra! Men bor i Stavanger… Kunne ikke du arrangert et klessalg i Stavanger også? Hehe, vet at du har mange fans her hvert fall 🙂

    5. wow…. ser ut som ein vanlig butikk jo:)
      Synes eg ser ganske nyinnkjøpte plagg der, keffør selger du kle du nylig har kjøpt?
      Ser blant anna ein kjole som eg synes er smashing på deg, og skjørtet du kjøpte for litt sia på Bik Bok. (Om ikkje Kristina har make da, og selger det)

    6. ååå, ser mye fint jeg gjerne ville ha kjøpt. Så synd at jeg hadde vært nødt til å fly for å komme dit. Det mønstrede skjørtet fra bikbok med litt oransje/svart farge og mange detaljer, kunne jeg gjerne tenke meg å kjøpe. og også de jeffrey campbell-skoene i svart som du har skiftet snorer på til svart. Gjerne si fra hvis det ikke blir solgt, og gi meg en pris, så kanskje jeg kjøper!

    7. så kult 🙂 men jeg skjønner ikke helt: hva er det dere selger? deres egne klær fra klessskapet som dere ikke bruker lenger, eller har dere noe merke eller hvordan funger det? er bare litt nysgjerrig 🙂

    8. Har sååå lyst til å være der, men kan dessverre ikke! Håper dagen blir super! Jeg er helt sikker på at salget kommer til å gå unna 🙂 Kos deg masse denne helgen! Stor klem 🙂

    9. Frustrerte? Den skjønte jeg ikke helt men..Herremin, folk har det vell annet å gjøre og bry seg med, enn og sitte og “vente” på et blogginnlegg får jeg da inderlig håpe…

    10. Heiii
      Hvorfor solgte du den rosa korte jakken jeg ser på bildet, kjøpte du den ikke nylig?
      Wafa-

    11. Jeg er fast leser og elsker bloggen din! Den er bare såå koselig å lese 🙂 Syns det er bra at dere selger unna klær i stede for å kaste de (som mange faktisk gjør!). Men jeg må si jeg ble overrasket da jeg så hvor mange nye klær dere solgte, til og med klær som fortsatt er til salgs i butikkene. Jeg ble rett og slett litt skuffet. Dette sier mye om forbruket til dere bloggere og det er over hode ikke bra for samfunnet 🙁

    12. Skulle virkelig ønske jeg kunne ha blitt med på dette. :/ Synd at jeg bor så langt vekk, kanskje jeg får til å bli med på dette neste gang dere skal ha et så stort klessalg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg