The crown braid

Wuhuuu! Den første snøen har falt her i Stavanger! Jeg er av den typen som sier at jeg håper snøen aldri faller, men når den faktisk gjør det så blir jeg helt i ekstase. “Snør det!? Er det sant bestefar?!”, så spurter jeg ut med kamera og tøfler for å forevige øyeblikket. Uheldigvis for meg så det bare ut til å være en liten bøye. Nå har det aller meste smeltet igjen, men hvem vet? Plutselig våkner jeg til hvite trær i morgen? Det ville vært fint. Bare det smelter igjen til jeg skal ut og kjøre på veiene.. Ellers bør alle holde seg innendørs.

Jeg har som dere ser eksperimentert med en flettekrone på godt norsk! Jeg fant en inspirasjonsvideo på youtube tidligere i dag og måtte bare prøve frisyren selv. Jammen fikk jeg det til også. Resultatet ble ganske så bra om jeg får si det selv! Nå skal familien Borge kose seg med litt nystekte vafler før jeg tar turen til en barndomsvenninne for girlsnight! For en fin tirsdag..

Oppskriften på denne frisyren kan dere se HER.
Var den ikke pen? Synes jeg har vært flink jeg!

52 kommentarer

Siste innlegg