Outfits of 2013

















God morgen alle sammen. Tallene stoppet på 23 659 i går, og det betyr ny leserrekord. *Hurra!* Jeg ble så motivert at jeg satte oppe til halv to i natt og samlet sammen alle favorittantrekkene mine fra hele 2013. Oh yes. Jeg så gjennom alle 200 antrekk som jeg har delt med dere i løpet av 2013, og plukket ut noen favoritter til et lite oppsummeringsinnlegg. Håper dere liker det! Jeg syntes det var kjempemorro å se hvordan jeg kledde meg for nesten et år siden og hvordan fotografering og redigering har utviklet seg.

Nesten alle disse plaggene skal selges førstkommende lørdag på klessalget til Kristina og jeg! Finner dere noe dere liker så er det bare å besøke SalongXtend klokken 11.00 til lørdag! Jeg gleder meg bare til å bli kvitt alt jeg. Det skal bli skjønt med en ryddig garderobe igjen.





 

Bestemor står på kjøkkenet og baker verdens beste gulrotkake her nå!
Ingen tvil om at jeg skal kose meg ihvertfall. Sees vi til lørdag jenter?

69 kommentarer
    1. Du har så utrolig mange fine antrekk! 🙂 Skulle ønske jeg bodde i Kristiansand så jeg fikk kommet å shoppet litt hos dere! Det blir nok enda en suksess :))

    2. Erika: Tusen takk <3 Å jeg håper det 🙂 Vi skal filme under både forberedelser og klessalg så du får leve deg godt inn og late som du var der når videoen blir publisert 😀

    3. Det blå frynseskjørtet nesten helt nederst, er det mulig å få sendt i posten? Lett overalt etter det, eeeeelsker det! haha

    4. Gratulere med ny leserrekord, det fortjener du virkelig!
      Hadde det vert opp til meg hadde du ligget på 1. plass på topplisten 🙂
      Ha en fin dag videre Marthe 🙂

    5. skulle virkelig ønske jeg kunne kommet. Men, jeg bor i Sarpsborg, litt langt unna. Du har så utrolig fin og inspirerende stil!

    6. Har fulgt deg helt siden du blogget på Kristinabe, du fortjener virkelig å komme øverst på blogglisten! 🙂
      Du skiller deg ut fra de andre som er øverst på listen, fordi du har blitt så populær bare ved å være deg selv! Du har ikke fått barn, tatt silikon eller vært med på tv!
      Stå på!! 🙂

    7. Hei Marthe 🙂 eg har fulgt bloggen din så lenge jeg kan huske! Jeg elsker måten du skriver på, og varierer i innleggene dine. Du er en stor inspirasjon! 🙂 elsker det at du oppdaterer oss ofte, i motsetning til mange andre av toppbloggerne. Det vises så godt at du liker å blogge, det skinner rett gjennom! Ville bare si at hadde det vært opp til meg, hadde du vært på første plass, uansett!
      Og.. herregud så masse fine klær du har! Blir helt sjalu jeg 🙂
      <3 Stor klem

    8. åå dødsfine antrekk!! skal du selge den lyserosa genseren på bilde nr. 3, den med en spike-bh under?
      i såfall, kunne det vært mulig at jeg betalte en sum for at du sender den i posten? den er så utroolig nydelig og siden jeg bor helt sykt langt unna kristiansand får jeg jo ikke kommet å sett på salget deres:(

    9. Hei 🙂
      Lurer bare på om du har noen tips til hvordan man kan se bra ut med skjørt, nå på vinteren. Kanskje litt rart spørsmål, men når man må gå med en stor og varm jakke så ser man litt ut som en “bag” om man har skjørt i tillegg, om du skjønner hva jeg mener. Jeg har liksom lyst til at formene skal komme litt fram selv om jeg må gå med jakke, slik at jeg ikke ser helt formløs ut..
      Så har du noen tips til fine jakker som kan brukes til skjørt, eller noen andre tips rundt dette med skjørt om vinteren? 🙂

    10. masse lekkert du har 🙂 sku gjerne ønske eg kunne shoppet,men lommeboken er litt skrapt etter en time hos legen ( privat) og London tur og Bergen er ikkje nett rett rundt hjørne heller 🙂
      Blir sykt gøy å se kleskapet ditt etterpå hahaha Og HUSK du ahr shoppeforbud nå hilsen regnskapsføreren din hahahah 😛
      Lin;)

    11. Ååh, så utrolig flotte antrekk! Jeg virkelig elsker stilen din Marthe!
      Skulle gjerne kommet på salget selv, men jeg bor nok et stort stykke unna 🙁 Jaja, lykke til i hvert fall <3

    12. cuskima: Nei da ser jeg at det ikke er så enkelt å komme innom! Hehe 🙂 Jaa jeg har møte med regnskapsfører igjen førstkommende mandag og da er det bare å komme med forklaringer for enhver krone som er blitt brukt. Best å ikke bruke noen 😀

    13. Matilde Bang: Tusen takk Matilde. Du den kan jeg ikke selge. Den er så velbrukt at den nesten er ødelagt, men jeg tar den likevel på meg hele tiden. Jeg er så glad i den selv. Hehe! All skulderpynten har ramlet av i vask og den er helt krøllete i lengden. Hehe. <3

    14. Anonym: Hei! Nei så hyggelig å høre. Tusen takk for gode ord. Jeg setter kjempestor pris på slike tilbakemeldinger. Det gleder og motiverer meg masse! 🙂 Stoor klem <3

    15. Herregud, så utroooooolig mye fint du har av klesplagg, blir helt fascinert av å se tilbake på alle de fine antrekkene du har gått med, elsker stilen din, Marthe! <3 Det er ingen som kan slå den stilen der.

    16. Så hyggelig å høre at du har ny leserrekord, det fortjener du! Wow, her var den mange fine antrekk! Likte dem alle sammen! 🙂

    17. ååh, likte spesielt det 3 bilde av deg med den oransje genseren med den svarte shortsen! Du er bare så nydelig Marthe! <3 Kunne nesten gjort alt for å være like pen som deg! Alle antrekkene var kjempe fine, og du har en så utrolig fin stil! Hadde det virkelig vært opp til meg så hadde du uten tvil vært på topp, du hadde vært på 1.plass! Jeg synes det er så rart at du ikke er på 1 eller 2 plass på topplisten, fordi det er det du som fortjener Marthe! <3 Du har en perfekt blogg, rett og slett! Og du har i hvert fall all grunn til å være stolt over bloggen din og ikke minst over deg selv! Jeg kjenner deg ikke, men du virker også som en utrolig god og snill person, er det jeg har fått inntrykk av i gjennom bloggen! Du har en så variert og bra blogg og du bryr deg om leserne dine, derfor håper jeg virkelig at du kommer lengre opp på topplisten! Selv om den plassen du har nå også er bra, men du med denne fantastiske og flotte bloggen fortjener bare å komme enda lenger opp! Ja som du ser.. jeg får ikke sagt det nok, haha! Ha en kjempe fin kveld videre! 🙂

    18. Åååå, Marthe!! Du er så nydelig! Men jeg bare lurer på noe..
      Hvor mye kommer ting til å koste på klessalget? Liksom hva er det billigste, og hva er det dyreste? Og hva kommer det meste til å koste? Har nemlig veldig lyst til å ta en tur innom, men hvis ting er veldig dyrt så vet jeg ikke om jeg skal ta med penger, skjønner du.

    19. åh,Gud! jeg blir så inspirert av deg. Du har så utrolig fin kropp og ikke minst stilen din.
      Alle bildene er kjempe fine, synes virkelig du fortjener å komme lengre opp på topplista! Jeg bor så langt unna, så jeg får ikke kommet. Er det sånn at du kan sende klær i posten eller er det bare på klessalget? 🙂

    20. Alltså åååh vad fin den där “singoalla”-typ toppen var! Den med de vita flätade banden. Vill ha! Synd man bor så långt från Stavanger… 🙁 vet du om det finns någon liknande att köpa eller vart köpte du din? Älskar älskar älskar din blogg. Så otroligt bra! Och du är så vacker och verkar så snäll också. Bästa inspirationskällan! 😀

    21. Herregud, jeg digger stilen din. Og hadde jeg ikke bodd i Skottland akkurat nå så hadde jeg nok vært innom salget en tur 😀

    22. Jasmine: Tusen takk! Vet du hva, den toppen kjøpte jeg i Thailand for sikket femti kroner. Jeg har dessverre ikke sett noe lignende heller i butikkene vi har i Norge. :/ Jeg synes den er så fin selv og skulle gjerne hatt noen flere av den! <3

    23. Andrea L: Å tuusen takk Andrea! Jeg kjøper nok flesteparten av klærene mine på Vero Moda, Bikbok, Gina Tricot, Zara og Mango, men jeg prøver å gjøre noen virkelig gode kupp når jeg er på utenlandsreiser og finner buikker som vi ikke har hjemme! 🙂

    24. Aldiana Hasic: Å tuusen takk for det! <3 Jeg prøver å selge unna alt på klessalget, men skulle det bli noe igjen så kan jeg alltids prøve å få solgt det gjennom bloggen, men det blir ofte mye arbeid med sending og slikt og blir klessalget som sist så er alt utsolgt etter to timer. Hihi! <3

    25. Emilie J: Tusen takk! Prisene kommer nok til å ligge på 50-300 kroner. Noen sko kan kanskje koste 500 og merkevesker/jakker også litt dyrere, men mesteparten koster nok mellom 100 og 200 kroner. 🙂 Håper du vil stikke innom. De første femti vil få goodiebags 😀

    26. Sarah: Herlighet så god du er! Tuusen tusen takk for en kjempefin kommentar. Dette var jammen oppmuntrende å lese på morgenkvisten 😀 Hihi, jeg jobber meg sakte men sikkert oppover og håper det fortsetter å gå den riktige veien. Jeg koser meg ihvertfall ihjel med bloggingen enda! 🙂 Setter stor pris på slike tilbakemeldinger Sarah, så tusen takk! <3 Klem

    27. For en stil du har, du kan virkelig å kle deg altså! Og grattis med ny leserrekord, er det noen som fortjener det, så er det deg 🙂 Leser bloggen din hveer dag, tommel opp for deg, du er best 😀

    28. Beklager veldig om du har skrevet dette før, men lurer bare på hvor den hvite pelsjakken er fra? Den som du hadde sammen med den røde buksa? 🙂

    29. Aaah, jeg VISSTE jeg kjente igjen bildet. Antrekket hvor du har på lyse, hullete jeans, pudderrosa paljett blazer og skoa, det bildet ligger på instagram, på “girlsheartfashion”. Så veit du det 🙂

    30. Du er nydelig! Bloggen er gjennomført, og bildene er vakre. Den mest kvalitetsrike bloggen! Håper du når langt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg