Blivakker kjører 20% på alt!

Jeg har aldri skrevet noe om renseprodukter for fjes. Rett og slett fordi jeg ikke har vært flink til å bruke det tidligere! Jeg har aldri hatt noen tips å komme med ettersom jeg kun brukte vanlige sminkeservietter, vann og A krem. Det er først de siste par månedene jeg har startet å bruke ordentlige kvalitetsprodukter både for sminkefjerning, rens og fukt. A krem er for all del en god krem, men det er først når man prøver en dyrere krem tilpasset akkurat til din hudtype, man forstår effekten av den. Jeg har eid to virkelig gode ansiktskremer i mitt liv, og en av dem er Babor sin “Skinovage” dagkrem. En godluktende, akkurat passe tykk krem som jeg hver morgen legger på huden før jeg sminker meg. Jeg får som veldig mange andre tørr hud om vinteren og da er det godt med en krem som gir akkurat den fukten som huden min behøver. Noen kremer blir veldig fete og er huden da litt fet fra før av så dannes det fort kviser!

Den smellen har jeg gått på mange vintre før. Jeg smører lag på lag med fete fuktighetskremer og får kvise etter kvise. Da er det godt å være bestevenn med en nyutdannet hudpleier som kan fortelle meg hva jeg gjør galt. Så kan jeg dele tipsene mine videre med dere!

www.blivakker.no kjører nå 20% på alle produktene sine og derfor tenkte jeg å tipse dere om både sminkefjerner, rens og fuktighetskrem for fjes. Alle disse produktene er virkelig kvalitetsprodukter som dere nå kan få tak i mye billigere på blivakker. Noen vil kanskje tilføye noen av produktene på ønskelisten sin, mens andre vil kanskje shoppe litt julegaver på nett?

Blivakker har jo ikke bare Baborprodukter. De har alt mulig! Utvalget er faktisk helt vanvittig, og tenk alt får dere nå på 20%! De selger alle favorittproduktene mine for hår, alle mulige spaprodukter for hender og føtter. Fuktighetskremer i en rekke gode merker, sminkeprodukter, og godlukt. Alt både for kvinner og menn, så her er det bare å gå berserk. Salget varer ut morgendagen!

1. Eye Make-up remover fra Babor. Er en supergod sminkefjerner kun for øyne. Rist flasken godt før bruk, hell litt på et par pads og gnikk forsiktig på øynene. Da forsvinner øyensminken på et blunk samme hvor mye du har tatt på deg. Vannfast mascara forsvinner også og huden føles myk og smidig etterpå. Godluktende er sminkefjerneren også. Sminkefjerneren koster nå 167 kroner HER

2. HY-ÔL er den gule flasken som dere ser på bildet over her. Det er en ansiktsrens for alle hudtyper. Den inneholder bare naturlige oljer som soya, sesam, peanøtter og Quillaja ekstrakt. Rensen fjerner både olje og vannløselige forurensninger og det på en grundig og skånsom måte. Huden føles verken tørr eller stram etterpå og det synes jeg er så herlig! Har man brukt ti minutter på å gnure en sminkeserviett frem og tilbake i ansiktet så føler man seg verken ren eller spesielt myk etterpå. Man får aldri sminken helt bort og huden blir fort sår. Det må dere få slutt på! Ta vare på huden deres jenter <3 Produktet koster nå 247 kroner HER.

3. Det neste produktet jeg vil tipse dere om heter Phytoactive combination. Denne anbefaler jeg dere å kjøpe hvis dere velger å bruke HY-ÔL rensen. (som dere MÅ velge!). Pump 4 pump med HY-ÔL på huden og pump så 2 pump med Phytoactive. Masser det ele inn med fingertuppene dine til det dannes en melteaktig emulgering. Så skyller du av med kaldt vann. All sminke forsvinner og huden føles fantastisk etterpå! Nå er jeg ingen hudpleier, men slik jeg har forstått det så er HY-OL en olje som må løses opp av Phytoactive. Dermed er denne renseserien todelt og man behøver begge produkter. Produktet er på 20% hos blivakker.no og fås nå for 183 kroner HER.

4. Nå har jeg jo allerede skrytt av Babor sin dagrem “Vita balance”. Noen velger å bruke den om natten. Jeg velger å påføre et lag før jeg sminker meg slik at huden ikke tørker ut. Konsistensen er herlig og duften er forfriskende og god. Kremen koster nå 479kr HER

 

Helt til slutt tenkte jeg å tipse om Babor sin reparerende krem for hender og negler. Dette er en veldig fet krem som igjen bare inneholder naturlige ingredienser. Kremen lukter godt og tillater svake negler å vokse seg lange og sterke samtidig som neglbåndene beskyttes. Kanskje et godt julegavetips til mor, bestemor, tante eller søsken? Den koster nå 160 kroner HER.

 
 

Det var dagens tips! Håper det var til hjelp for noen av dere.
Se hele sortimentet til blivakker HER, og gå løs på julegaveshoppingen!

               Annonse

18 kommentarer
    1. Synes vi hører lite fra moren din på bloggen, er du ikke så mye med din mor?
      Jeg er en av de som gruer seg til jul,da jeg ikke liker min stefar som bor med min mor. ettersom ekteskapet ikke akkurat er noe bra.
      men heldigvis skal jeg sansynligvis feire med min kjærstes familie.

    2. Du har en nydelig og veldig inspirerende blogg! Du virker veldig dedikert til bloggen og legger nok mye arbeid i den. Er veldig gøy for oss å følge hverdagen din, virkelig!
      Jeg bare lurer på en ting; er det ikke slik at en alltid skal merke innleggene som er annonse i starten av innlegget? Mener at det var noe med dette for en god stund tilbake, at bloggerne skulle skrive at det var annonse helt i starten. Bare nysgjerrigheten vet du 🙂

    3. I det siste har det blitt veldig mye reklame på bloggen din, Marthe 🙁 Savner MER gode gamle innlegg med DIY, oppskrifter og outfits! Iallefall DIY, syntes det var kjempe morsomt å se. Har du planer om å begynne med det igjen? 🙂 Du er en av få bloggere som fortsatt har bena godt plantet på jorda, og det er en av grunnene til at jeg leser bloggen din. Håper bare ikke du lar deg friste mer av penger og luksuriøse skjønnhetsprodukter.

    4. Tonje: Ja jeg har vært litt tom for inspirasjon den siste tiden dessverre. Så har jeg litt problemer med å få ordnet meg fotograf også. Jonas blir jo lei til slutt! Hehe. Men jeg lover å blogge som en gudinne når jeg er hjemme igjen fra Stavanger og fylle dere med inspirerende oppskrifter, antrekk og muligens litt DIY! 🙂 Men noe annonsering er vi nødt til å ha for å kunne ha bloggingen som et yrke 🙂

    5. Stina: Tusen takk Stina! Kjempehyggelig å høre 🙂 Man må merke innlegget som reklame, men det er ingen regler for hvor i innlegget det må merkes. Jeg har skrevet det nederst og satt innlegget i en “annonse” kategori og det holder i massevis. 🙂

    6. Så gøy med Babor-anbefaling, produktene er supre, har brukt de i årevis 🙂 Det er riktig at det er en to-trinns-rens, du masserer først hy-ol på tørr hud, så den andre oppå (unngå øyeparti), så skummer du opp med litt vann, og vasker til slutt av. 🙂 Beste rensen! 🙂 Kan også anbefale Enzyme peeling-rens i dusjen 🙂
      Men – lurer litt på blivakker, jeg har hørt så mye negativt om den nettsiden, gamle produkter, falske produkter osv. osv… i tillegg er det veldig vanskelig å finne Babor-produkter i nettbutikker, så jeg blir automatisk litt skeptisk…? Hvordan kan vi være sikre på at produktene er “ekte” og “nye”?

    7. OBS! Jeg klikket meg inn på håndkrem-linken, denne blir solgt i 50 ml tube i hudpleiesalonger for 50 kr HELE TIDEN!! Lureri!!! 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg