Kvalt av indre kroppslukter

 
 

Herregud, jeg håper dere har en bedre morgen enn det jeg har. Jeg sitter på toget til Stavanger i en vogn sammen med tre mannfolk hvorav en av dem prøver å drepe oss andre med kroppslukten sin. Så fort den forrige fisen har steget til værs og forddelt seg rundt i togets varme luft, slippes den neste. Fy søren så skrekkelig. Toget har ikke engang begynt å kjøre og jeg vil kaste opp allerede. Lurer meg på hvor mange av oss som sitter igjen i denne vogna når 60 minutt har gått.. Kjære alle nsbreisende. Vær vennlig å hold indre kroppslukter for dere selv! Eller gå på toalettet. Takk!

Så sånn var det. Der fikk jeg ut min lille frustrasjon også! Kanskje vi nå skal gå over til poenget med dette innlegget. Cathrine og jeg koste oss glugg ihjel i går kveld. Vi spiste middag sammen på èn cafè, og tok noe varmt og drikke en annen. Vi ble så lenge ute og skravlet at både farmen og robinsonsekspedisjonen helt ble glemt bort. Dermed var det bare å snurre reprise da vi kom hjem og kjøre ordentlig girlsnight med sleepover. Blir ikke bedre enn det!

Nei, nå må jeg se og flytte på meg før jeg kveles. Denne mannen går visst aldri tom for luft.
Dere må ha en strålende mandag så skrives vi igjen fra Stavanger! Have a nice day!

40 kommentarer
    1. Hei Marthe <3
      For noen nydelige kjoler du hadde å velge mellom til julebords-antrekk! Den glitre kjolen du endte opp med å gå med var utrolig lekker og elegant. Ser ut som du koste deg gløgg i hjel 🙂
      Huff for en kjip start på dagen du har fått... Det hørtes ikke noe behagelig ut, får håpe de har noen ledige seter i andre kupèer på toget!
      Jeg ville også bare si at jeg vant en konkurranse en stund tilbake men det er ikke kommet noe i posten enda. Jeg vet jo ikke hvor lang tid det skal ta, men jeg gleder meg hvertfall til det kommer 😀
      Håper du får en fin dag videre og at du kommer vekk fra stanken så fort som mulig. Fysj a meg!!
      Klemmer fra Emilie T

    2. Opplevde akkurat det samme i går kveld strekningen OSL – Oslo S. Nesten så jeg brakk meg. Noen hadde spist veldig dårlig mat!! Føler med deg!

    3. Æsj, så ekkelt… Håper dem gikk av toget tidlig!! Du får kose deg masse i Stavanger med familien din! <3

    4. Luktet vel ikke så godt av din indre kroppslukt heller etter denne blåskjell middagen. Fysj å hush …..

    5. har sittet med utallige taxisjåfører fra sykehuset når eg gikk til behandlinger og så hadde enten røykt i bilen eller flasset utover setet ( eller aske) eller dusjet i parfyme over fettet hår -og de for de lure av dere som skal slenge med nebbet nå så er ikkje det noe valg hvilken taxi du sitter i med sykehusordning og hjemtransport -alternativet ville være å vente i ytterligere flere timer på å komme hjem.
      Føler med deg Marthe, men elelrs så kvelden i går ut til å være toppers. God tur <3
      Lin;)

    6. kanskje tenke over at dette er en medisinsk tilstand som gjø det. men hallo, hvordan DU føler det er jo viktig for verden å få vite.du mistenker ikke at vedkommende er klar over dette fra før uten å trenge å få det ubredt over en eller annen blogg fra ett tredjerangs menneske som helt tydelig tenker “MEGMEGMEG” i alle situasjoner.

    7. cuskima: Tusen takk Lin! Fysj, krysser fingrene for at vi slipper flere av de opplevelsene. 🙂 Du må ha en super kveld selv. Håper starten på den nye uken har vært god 🙂

    8. Emilie T: Hei Emilie! Du jeg fikk mail fra Impress for et par dager siden og da fortalte de at de hadde sendt ut nye negler til vinnerne. Håper derfor at de nå er på vei og at du vil ha de i postkassen om 1-2 dager! 🙂 Stor klem!

    9. Tusen takk Marthe uken er så langt skikkelig laid back 🙂 og har faktisk rukket å pakke ut fra kofferten denne gangen hahaha,men KUn fordi den var full i gaver som måtte gjemmes så da kunne ikkje kofferten ligge åpen med ting i 🙂
      Lin;)

    10. Hahah, sånn er så irriterendes! Du får bare flytte deg i håp om at lukten går vekk. Skjønner ikke helt hva sånne tenker med jeg, haha 🙂
      Åå, så koselig da! Maten så kjempe god ut. Så bra du koste deg sånn igår! 🙂

    11. Det eneste som var interessant var å lese om fisingen! Dette er noe jeg trives med å gjøre i full offentlighet, og det er alltid like gøy å høre over hvor ille til mote folk blir av det 😀 Lirker alltid fra meg en skikkelig stinker på kino, forelesninga, diskotek, klesbutikker..til og med matrestauranter 😀 Så lenge ingen hører deg, så er det all good!

    12. PS: add meg på snapchat hvis du er interessert i fise snapchats! jeg sender hvertfall 8-9 fis om dagen på snap 😀

    13. Haha, huff da! Sånt er virkelig ikke noe gøy :/ Litt moro å se reaksjonene fra visse menn ovenfor her da 😉 Hehe, tror du traff en nerve der 😛

    14. Hvordan luktet det når du gikk på do etter denne blåskjellmiddagen?? sjømat er vel ikke det som lukter best vel???

    15. Marthe gikk nok på do alene, enn å sitte å fise i full offentlighet etter middagen… Ærlig talt… En gang kom det en mann til butikken hvor jeg jobber, han luktet gammel piss og det var nesten så jeg spydde opp alt jeg hadde spist på mange uker!

    16. du er fantastisk marthe! jeg holdte på at le mig halvt ihjel af dine sjove bemærkninger 😀 hahaha! Jeg måtte endda læse indlægget højt for min søster 😀 du kan altid få et smil frem på dine læseres læber tipper jeg! Kunne vi alle lære noget af 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg