Julebord med VM jentene

 
 

Gud, så gøy vi hadde det i går. Beste lørdagen på lenge! Margrethe hadde stelt i stand med en helt nydelig lasagnemiddag. Sjokoladekaken var himmelsk og vinen var heller ikke vanskelig å svelge! Timene bare fløy forbi og jeg lo så mye at jeg våknet opp med ømme magemuskler i dag. For en fantastisk gjeng vi er på Vero Moda. Hos oss er det overhode ingen som gruer seg til å gå på jobb. Sjefen vår er en drøm, og vi er like gode venner alle sammen. Jeg er så glad for å få være en del av et slikt arbeidsmiljø.

Det er jammen ikke alle som er så heldige! 

Det er ihvertfall ingen fare for at noen ikke skal ta seg ut på bloggbildene mine. Det er visst en gjeng supermodeller jeg jobber sammen med. Merker humøret mitt steg ti hakk av å se på disse bildene. For en gjeng. Jeg får virkelig ikke sagt det nok..

 
 

Takk for en kjempefin kveld jenter! Gleder meg allerede til neste julebord. 

29 kommentarer

Siste innlegg