Kleskrise – Trenger leserhjelp!

Har man ikke for få kjoler å velge mellom, så har man for mange. Jeg er veldig glad for at jeg i det minste har luksusproblemet. Så mange fine kjoler og så få lørdager sier jeg bare! Jeg har trukket frem fire kjoler som jeg mener passer perfekt til julebord med Vero Moda jentene, men nå klarer jeg ikke å velge mellom dem. Alle sitter jo så fint på! Den blå er desidert den lekreste etter min mening, men problemet er bare at den drysser glitter. Kanskje ikke så populært når jeg skal på middag til sjefen? Heh! Nei, dere må hjelpe meg. Alvorlig talt. Sleng igjen en kommentar med nummeret på den kjolen du mener jeg bør gå for. Ellers får jeg aldri bestemt meg..

 
 

Den grønne er jo også nydelig, men kanskje den er litt for elegant? Guud.. 

 

Hva mener dere lesere? 1,2,3 eller 4?
Kanskje det er flere som skal på julebord i kveld?

127 kommentarer

Siste innlegg