Plukk en favoritt

Tjo hei, og god morgen! Jeg klarte ikke å oppdatere dere mer i går dessverre, men jeg har planer om å ta det igjen i dag! Vi kan jo starte med en liten oppsummering av mine siste antrekk. Her har vi en god blanding av langt, kort, mørkt og lyst hår. Hehe, det blir gjerne slik når man er i eksperimenteringsfronten. Heldigvis har jeg nå slått meg til ro med det brune lange..

 
 
 
 
 
 

Jeg har masse spennende på planen for denne dagen også, men ikke så mye at jeg ikke skal få tid til å oppdatere mine kjære lesere! Vi skrives mer om litt. Jeg behøver blant annet litt hjelp til å velge julebordkjolen. Jeg står mellom fire eller fem kjoler og kan jammen ikke finne ut hvilken jeg skal gå for. Dere pleier alltid å være til stor når jeg har mine kleskriser så jeg håper dere kan redde meg i dag også!

Legg gjerne igjen en kommentar med favorittantrekket! Antrekket med det røde skjørtet er min favoritt. Minn meg på å beholde det skjørtet for alltid. Uansett hva jeg kombinerer det med så blir resultatet bra. Ah, kunne ikke alle plagg hatt den funksjonen?

33 kommentarer

Siste innlegg