Vinn Dorco barbering og goodiebag!

Har alle sammen hatt en fin helg så langt? Jeg håper det! Ah, jeg merker at jeg virkelig er klar for kjolesesong nå! De neste ukene fremover blir selv de minst fåfengelige tvunget til å dra frem finstasen og pudderdåsen! Det er nå paljettkjolene skal plasseres lengst fremme i klesskapet. Dere som ikke er fullt så glade i å vise frem hud, legger og lår.. Vel, det er likevel på tide å børste støvet av barberhøvelen! Hårfrie legger må til enten man velger å gjemme bena i tynne strømper, eller om man er så vågal som meg som går uten samme hvor mage minus gradstokken viser. Det er ingen hemmelighet at jeg ikke er fan av nylonstrømper. Jeg blir heller syk jeg..

Dorco Shai sin barberhøvel er min storfavoritt ikke bare på vinterstid, men hele året. Det har den faktisk vært i lange stunder nå! Det er ikke mye tørking av støv fra min høvel foråsidetsånn! Min lille rosa venn blir med meg over alt.

I samarbeid med Dorco Shai skal jeg få holde enda en konkurranse for dere! Jeg skal dele ut et helt års gratis forbruk med barbering! En av dere stikker ikke bare av med en hel hau Dorco Shai produkter, men også en premie som passer ypperlig for julebordsesongen vi har i vente! En flott goodiebag full av sminke og hårprodukter skal deles ut til en heldig bloggleser. Hva denne inneholder kan dere ta en titt på under her. Jeg har faktisk denne body bronzeren selv og den er G-E-N-I-A-L. Tilsetter man en liten dråpe av denne i body lotion før påføring så får man skinnende, nesten glødende ben på to minutt. Perfekt til fest!

  

Slik deltar du:
1. Klikk hjem en gratis prøvepakke med Dorco Shai sin barberhøvel HER.
2.
Legg igjen en kommentar under her med kontaktinformasjon.



Lykke til alle sammen! Vinneren trekkes på onsdag.

            Annonse

252 kommentarer

Siste innlegg