Vinn bryn og ansiktsbehandling!

Åå gud hjelpe meg, for en fantastisk måte å starte helgen på. Jeg sto klar på Cathrines Clinique klokken 09.00 og da var det bare å hive seg i behandlingsstolen for en god runde ansiktsbehandling. Jeg har fått testet ut en helt spesiell brenneneslemaske, en rensende ansiktskrubb, og en rekke fuktighetsgivende masker. At sammen i favorittmerket Babor. Alle små urenheter er renset opp i, og huden har fått en skikkelig fuktighetsboost før de harde vintertider. Jeg hadde mest lyst til å bare droppe alle planer og bli igjen i godstolen hennes for mer ansiktsbehandling og litt kroppsmassasje, men det gikk liksom ikke! Hehe.. Man kan vel ikke få det som man vil hele tiden! Bare nesten. Etter litt god hudpleie, ordnet også Cathrine brynene mine. Viktig å ha alt på stell til julebordet i morgen!

 
 

For dere som enda ikke har fått det med dere, så holder Cathrines Clinique til i Helsehuset i Markensgate, og akkurat nå så kjører hun pakketilbud på nettopp det jeg fikk i dag. Ansiktsbehandling + voksing og forming av bryn! Det er julebordsesong og mange har behov for å freshe seg opp litt opp før den store kvelden. Denne pakken har en verdi på 910 kroner, men man får nå behandlingene for 590.

Helt til slutt vil jeg komme med enda en gladnyhet! I samarbeid med Cathrines Clinique så har jeg nå fått lov til å dele ut en gratis ansiktsbehandling etterfulgt av både voksing og forming av bryn. Alt dere behøver å gjøre for å delta i trekningen er å like facebooksiden til salongen HER. Salongen holder til i Kristiansand sentrum, så det er selvsagt en stor fordel å bo i byen. 

 
 

Cleansing settet dere ser av Babor på bildet over her, er en miniutgave av renseproduktene jeg bruker på huden min om kveldene. Disse pakkene får dere nå kjøpt i salongen hennes for 100 kroner per stykk. Et genialt, lite julegavetips som ikke koster all verdens!

Legg igjen en kommentar under her når du har deltatt! 
Vinneren trekkes på mandag. MASSE LYKKE TIL <3

131 kommentarer

Siste innlegg