GOD HELG!

Good morgen kjære, gode lesere! Jeg ville bare innom for å ønske dere en fin dag og en god helg! Jeg har en hektisk, men kjempefin fredag forann meg og den starter med et besøk hos Cathrines Clinique! Jeg skal få en etterlengtet ansiktsbehandling etterfulgt av litt voksing og farging av bryn. Gjett om det skal bli skjønt å bli dullet litt med igjen? Nå må det jo være måneder siden sist? Hehe, det føles ihvertfall slik. Jeg skal hente Cathrine så fort dette innlegget er publisert og så starter helgens festligheter!

I morgen skal jeg på julebord med jobben. HURRA! Vero Moda jentene skal samles atter en gang for god mat og drikke, og jeg har på følelsen at det vil bli magiske tilstander! Jeg må bare finne den perfekte kjolen først.. Og som dere kanskje skjønner så eksperimenterte jeg litt med hårfrisyrer i går! To timer sto jeg på badet og prøvde meg frem med ulike frisyrer uten å komme frem til noe som helst selvfølgelig. Heh! Jeg ender vel opp med den gode gamle festsveisen som jeg har brukt i alle år. Viktig å aldri gå for noe nytt liksom.

 

GOD HELG ALLE SAMMEN!
Vi skrives selvfølgelig igjen før jobb!

36 kommentarer

Siste innlegg