Juleshoppingen er i gang!

 
 

Åå for en gledens dag sier jeg bare. Jeg har startet på den store julegaveshoppingen denne onsdagen! Hihi, jeg synes det er så deilig å være tidlig ute. Mange fine gaver er allerede kjøpt inn sammen med et nydelig gavepapir i sølv. Ah, nå skal jeg kose meg med innpakning før jeg får besøk av bestis. Kristinemor og jeg skal hygge oss med film og litt jentesnakk i kveld. Det blir bra!

Jeg håper det står bra til med dere lesere. Jeg ble så glad for å se at dagens oppskrift falt i smak og at noen allerede har testet den ut med et vellykket resultat. Hurra! Ingenting som gleder meg mer enn det.. Nei, nå må jeg hive meg rundt og både vaske og rydde leiligheten. Herremingud, jeg kan ikke få besøk i dette kaoset! Kjøkkenet ser som vanlig helt vanvittig ut etter matlagingen min..

Jeg vil være førstemann ut med å ønske dere en god jul i år.. MERRY CHRISTMAS!! 

56 kommentarer
    1. Åå, Marthe nå stressa du meg skikkelig! Holder på med én gave! Har maange igjen og kommer ikke på shopping før neste helg!
      Og forresten skal du jobbe neste lørdag ? 🙂

    2. Kjenner jeg er kjempe stressa rundt jul og julegaver allerede jeg, haha.. Har ikke begynt å kjøpe en eneste gave, og sliter kjempe masse med hva jeg skal kjøpe til hvem, off.. Men gleder meg kjempe mye til jeg kommer i gang, er alltid så koselig å sitte å pakke inn å skrive på søte lapper. Håper du får en kjempe fin kveld sammen med Kristine! 🙂

    3. Æææh, jeg har ikke engang begynt! Handlet bursdagsgave til datteren som har bursdag like om hjørnet, men lenger har jeg ikke kommet! Flink er du! Må være deilig å være i god tid! Slipper unna mye stress 🙂

    4. Jeg elsker å handle julegaver! Selv har jeg kun tre av 17 igjen å kjøpe gaver til, så det blir ikke noe last-minute shopping her i gården, nei 🙂 Hvilken leppestift er det du har på deg, forresten? Jeg elsker fargen!

    5. Kristine: Hehehe! Unnskyld 😀 Du det er mye mulig. Jeg har ikke vaktlisten i nærheten, men jeg vil regne med at jeg jobber den lørdagen! 🙂 Kommer du innom? 😀

    6. Flink du er 😀 Jeg er selv ferdig med 2 julegaver til 2 gode venninner 🙂 Deilig å være tidlig ute ja 🙂 Kos dere masse 🙂

    7. Hei, er h&m sin sminke bra? det har vært så forferdelig mange rykter på skole min om at h&m sine klærl sminke osv. er dårlige. Er det sant?
      Good jul til deg og Marthe, det fortjener du virkelig!<3<3<3

    8. Shit! Julegaver! Du kunne ikke ha kommet med et innlegg med julegavetips? Alt fra til besteforeldre, svigers, kjæreste, venner, familie ++ ? Det hadde vært supert i så fall!
      Ellers ser du jo smashing ut i det nye håret 😉

    9. Julegaver, gøy! 😀 Ifjor oppdaget jeg den geniale siden gavedrysset.no og brukt den siden. Så enkelt å lage julegavelister og dele med venner og familie, man kan også skjule kjøp med hverandre så den som har listen ikke kan se innkjøpene osv 😀 Den burde du dele som juletips til leserne dine!

    10. Flink du er som er kommet igang med julegaveshopping !!likte veldig godt de to – from- gaveeskene, såg først ut som du hadde kjøpt noen giga merkelapper 😛
      men det var en ting, jeg lurer på om det er en “bug” på bloggen din, for når jeg klikker meg inn hopper det rett ned på “Vinn rettetang fra ghd” :S er det meningen?
      ellers må du ha en riktig (tidlig) god jul ;P

    11. Kjempe fin blogg du har, et fint design også! Men ønsker du å friske det opp litt? Nå som vi går inn i mørkere tider kan det være deilig å få en ny, lys og fin blogg! Jeg velger ut en av leserne mine til å få et spesiallaget, personlig design! Helt gratis 🙂 Meld deg på da vel, det er ikke så veldig lenge til vinneren trekkes. Påmelding, og mer informasjon, finner du i mitt nyeste innlegg.

    12. Åå, mens vi snakker om julegaver ? Den Daniel Wellington klokken til Jonas, liker han den enda? Hvordan er den i kvalitet? Jeg tenker på å kjøpe den til kjæresten min, men jeg ga en Dolce&Gabbana klokke til han til jul for to år siden, og han kjøpte seg en klokke han har ønsket seg fælt i fjor vinter, så blir kanskje litt mye klokker? Selvom de er helt forskjellige alle tre, så det har vel ikke så mye å si egentlig:) Har du noen julegavetips? Kan du fortelle om en gave du har gitt til Jonas som han har blitt litt ekstra glad for?

    13. Hei Marthe! Takk for at du kommenterte på det jeg skrev i kyllingsuppe innlegget 🙂
      Men du?! Hvor er den cardigan’en du har på deg her fra? Kjempe fin!
      OGSÅ lurer jeg på noe annet…i hele dag har bloggen din vært litt rar og komme inn på. For når jeg skriver martheborge.blogg.no, så havner jeg liksom helt nederst på første siden, Jeg må da bla helt opp til forsidebildet ditt, for og være på toppen (skjønte du hva jeg mente? 😛 Kanskje litt kronglete forklart ser jeg, uff – haha). Er det flere som har problemer med det samme…? Klem<3

    14. Du har alltid vært nydelig, men denne gårfargen er HELT FANTASTISK til deg. Du må aldri farge det i en annen farge, du ser såååå bra ut, herlighet fikk lyst på mørkt hår selv:)

    15. sååå fiiin du blé på håret <3 Ta gjærne en titt innom bloggen min. Den har inspirasjon fra serien "sex and the city" og handler om det å være jente i 2013. Omhandler også gutteproblemer, press og erfaringer.

    16. Hei Marthe! 🙂 liker bloggen din veldig godt! du er enromt flink å blogge 🙂
      Lurte på om du kunne skrive om tips til ting du må ha med i kofferten på reise? og hva som er lurt å ha med seg på flyet i håndbagasjen ? vet du har reist veldig mye så du har nok litt erfaring 🙂 likte veldig godt innleggene fra Singapore, så ut som et flott reisemål!
      btw. jeg synes bildene dine er kjempe fine og du er flink å ta bilder, men av og til blir de så oransje.. da mener jeg foreksempel huden din, og ikke for å være frekk men det første jeg tenker er lag på lag med brunkrem x) vet jo det ikke er tilfellet, men kansje du skulle prøve å lyse bildene opp eller noe slik at det ikke skjer ?:)

    17. Hei Marthe:) Vet ikke om det bare er jeg som har det problemet, men hver gang jeg går inn på bloggen din så blar den seg automatisk laangt ned på siden. Det er ganske irriterende, skjer både på mobil og når jeg er på pcen. Men som sagt vet jeg ikke om det bare er hos meg:) tenkte bare å si ifra!:)

    18. Eirin: Hei! Ja jeg vet det. Det har vært slik i et par dager nå, men jeg tror ikke jeg får gjort noe med det med mindre jeg sletter hele konkurranseinnlegget. Og det er jo litt dumt når mange har deltatt! Men jeg tror problemet forsvinner med en gang innlegget glir ned fra “første side”. Det bør ikke være så lenge til om jeg bare oppdaterer hyppig 😀

    19. Lene: Heisann! Tusen takk Lene. Pakketips er notert ned. Det skulle jeg nok ha kommet med for lenge siden! <3 Ja jeg er helt enig i at bildene kan bli litt oransje når jeg bruker blitz. Noen ganger blir man bare veldig brun og fin. Andre ganger kan man bli gul/oransje. Hehe! Men jeg skal bli flinkere til å redigere fargene mer normale 🙂 Hehe!

    20. Ida: Heisann Ida 🙂 Denne cardiganen er fra H&M. Jeg kjøpte den i sommer. <3 Ja jeg har litt tekniske problemer, men det bør ikke gå så lang tid før det er i orden igjen! 🙂

    21. Rikke: Åja Jonas er stormforelsket i disse Daniel Wellington klokkene sine enda. Han har hatt første klokke i to år nå tror jeg, og den er like fin og hel 🙂 Jeg vet i hvert fall at Jonas aldri ville blitt lei av å få fine klokker i gaver. Hehe, Det er bare fint å kunne variere litt..

      “Klokker er veien inn til en manns hjerte”, han siterer ved siden av meg her. Hehehe 😀

    22. Anne: Tusen takk Anne! Jo det skal jeg definitivt få til. Jeg prøver å komme med slike innlegg hver jul. 🙂 Leste du julegavetipsene mine fra i fjor? Jeg kommer til å komme med flere innlegg i nærmeste fremtid også 🙂

    23. herlighet har handlet en HAUG med gaver i London, fikk klippet meg OG kost meg masse med min venninne og min søster. Da eg kom hjem ble eg hentet av gubben og en veldig lykkelig hudn som hadde grått hele tiden eg var bort 🙂
      deilig å være borte -deilig å komme hjem 🙂
      Lin;)

    24. cuskima: Håper du har kost deg en HAUG Lin! Heldiggris som har fått handle julegavene i London. Arh. det skulle jeg også gjerne ha gjort. Stakkars vofsen. Du skulle tatt den med på julegaveshoppingen! Hehe 🙂

    25. Greit å få kommet i gang med gavene, begynte for ca to uker sieden. Altid i siste liten vert år, så tenkte det var greit å bare sette i gang. Ennå en del gaver igejn. 🙂

    26. Tusen takk skjønne deg, ja eg koste meg halvt ihjel!!!!
      helt fantastisk mat og opplevelser og prøvde noen nye butikker og handlet MASSSSSEEEE og kanskje brukt litt vel mye penger haha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg