My boyfriend got a mustache

 
 

Hehehe, ser dere den lille barten som er på vei ut? Jonas er vel god. Jeg må ikke mobbe. <3 Han sparer til novemberbart denne måneden og nå begynner den jammen å ta sin form. Ihvertfall hvis man ser med forstørrelsesglass. Hihi, unnskyld vennen. Jeg mener ikke å si at du ikke er en god mann. Du får sikkert en flott og stor bart du også mot slutten av måneden. Den som ler sist ler best.. <3

Nei Jonas er en snill mann. Han støtter virkelig alle gode formål. Hadde han hatt muligheten så ville han hatt 700 fadderbarn. Det er jeg sikker på. Hver gang telefonen hans ringer og en telefonselger spør om han ønsker å kjøpe en kalender, et armbånd, eller en t skjorte til støtte for forskning på medisinske behandlinger så takker han ja samme hva det måtte koste. Hadde alle vært som han så ville redningen mot all type kreft vært her i 2005. Takk for at du gjør oss andre også til bedre mennesker! <3

Nå er nok jeg på jobb, men jeg hadde lyst til å oppdatere dere en siste gang så vi knipset litt bilder under middagen. Håper dere har hatt en fin tirsdag! Mine dager er helt fantastiske for tiden. De går i ett, men det er sånn jeg liker det. Vi skrives igjen i morgen!

29 kommentarer

Siste innlegg