Antrekk – 121113

 

God kveld! Tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene på mitt nye hår. Åh, jeg føler meg som verdens mest kvinnelige kvinne. Hehe! Jonas og jeg har kost oss med Tikka Masala til middag og nå drar jeg snart av gårde på jobb for å kose meg med de fine Vero Moda jentene. Vi skal gjennom enda en varetelling sammen, og jeg har på følelsen at det kan bli riktig så morsomt. Ihvertfall når klokken nærmer seg tolv og folk flest begynner å bli overtrøtte. Da er det ingen varetellinger som slår vår!

Jeg hadde lyst til å komme med en god middagsoppskrift til dere i dag, men tiden strakk ikke til så da tar jeg det i morgen i stedet, Da får jeg finne på noe ekstra lurt. Kanskje dere har noen ønsker? Jeg er åpen for å lage hva som helst så lenge jeg ikke har testet det før!

 

 
Skjørt fra Topshop, Topp fra Stadivarius, Jeffrey Campell sko fra Nevernaked

Likte dere antrekket? Nei, jeg får komme meg av gårde!

40 kommentarer

Siste innlegg