Hairtalk extentions – Før og etter

Hei, mitt navn er Lykkelig. Hihi, jeg kom akkurat hjem fra Komponisten frisør hvor jeg har fikk festet på 60 centimeters tapeextentions fra Hairtalk. Fy søren. Nå vil jeg nærmest dø av glede. Det er så utrolig hva et langt og fyldig hår kan gjøre med humør og selvfølelse! Akkurat sånn som dette vil jeg ha håret mitt resten av livet.. Minn meg på å aldri gjøre noe med det igjen!

Jeg har tidligere bare testet ut keratin og clip on extentions. Clip on er jo supertungvindt å ta av og på hele tiden, mens keratin sliter mer på ditt eget hår. Tape extentions er den mest skånsomme metoden du får tak i både for hårforlengelse og tykkelse. Ettersom det verken brukes knuter, varme eller avanserte verktøy så sliter det så lite som overhode mulig. Teipen er så liten og tynn at man ikke kan kjenne den i det hele tatt. Flinke Marianne fra Komponisten har plassert remsene helt perfekt i hodebunnen min slik at jeg både kan ha håret oppsatt og ned uten at noe teip vises. Åh, nei nå gliser jeg fra øre til øre. Hihi, gjett om jeg skal kose meg med eksperimentering av nye hårfrisyrer i tiden fremover? Dere har bare med å glede dere til en hel hau innlegg med oppskrifter på fine frisyrer. Mihi! 

 


Nydelige kjendismamma Marianne. Dere ser vel alle hvem hun er mor til?

 
60 centimeter Hairtalk extentions etter klipp – Etter klipp med styling av Marianne

Ønsker dere å få satt på tapeextentions fra Hairtalk så vil jeg anbefale dere å gå til en frisørsalong som fører dette merket. Be dem bestille inn den perfekte fargen til deg, og få frisøren til å sette det på når det kommer i posten et par dager senere. Hairtalk har både 40 og 60 centimeter langt hår og du kan få kjøpt både store og små pakker. Jeg har satt inn hele fire pakker med hår og mitt er både langt, stort og superfyldig. Ønsker du kun en fortykkelse av håret ditt så kan det holde med både 2 og 3 pakker. Da vil du spare deg for litt penger! Frisørsalongene som fører Hairtalk finner du HER.

Ellers må jeg bare si til dere at det er veldig viktig å bruke spesialproduktene til Hairtalk. Bruker du shampoo, balsam eller kur av andre merker enn Hairtalk sine spesialdesignede for tapeextentions så kan noe teip løsne. Går du imot alle “regler”, bruker dine egne produkter, gnurer håret til en ball under vask osv, så mister du selvsagt den gode garantien. Følg punktene som står på arket du vil få med deg når du setter på Hairtalk extentions hos frisøren så vil du bli superfornøyd. Håret kan tas av og på hos frisøren når du måtte ønske det, og man bruker det om og om igjen. Når teipremsene begynner og vokse ned sammen med ditt eget hår så drar du til frisøren og løfter dem. Dette går unna i en fei. Hele prosessen med påsettelse av extentions i dag tok ca en time.

Har dere ikke råd til å kjøpe dere tapeextentions med påsettelse selv, så kan kanskje dette være noe å ønske seg til jul? Komponisten frisør selger gavekort som kan brukes til akkurat dette! Måtte dere ha noen spørsmål angående pris, hvor lang tid prosessen tar, bestilling eller whatever.. Legg igjen en kommentar. Jeg er sikker på at jeg kan svare! Før og etterbilder får dere under her..

 

Jeg er så fascinert over hvor naturlig det kan se ut. Hva synes dere?
For timebestilling hos Komponisten kan dere ringe 38090885.

                          Min behandling er sponset

45 kommentarer

Siste innlegg