Gjensynsglede

 
 

Det var ihvertfall ei som ble glad da jeg endelig kom hjem fra jobb! Hihi, denne delen må være den aller beste ved å ha hund. Gjensynsgleden er så ufattelig stor bare etter et par timers fravær. Synet av Bellas logrende hale er bare det beste etter en lang dag på jobb! Jeg forstår ikke hvorfor ikke alle har hund.. Hvem er det som ikke ønsker seg en slik velkomst?

Jonas og jeg føler oss begge litt uvel i dag, men etter en god og varm dusj og litt scrapbooking så er jeg sikker på at ihvertfall jeg føler meg mye bedre. Blir den ene syk så blir den andre det også. Det blir jo gjerne slik når man bor under samme tak og sover i samme seng. Heldigvis går det alltid fort over! I morgen skal jeg tidlig opp for å være bloggudinne! Ja, jeg skal blogge som en gud og jeg skal inn til Komponisten frisør for å sette på 60 centimeters tape extentions. GUD, jeg gleder meg! *MEGAGLIS*

Gulljenta vår. Som vi bare har på lån.. <3
Jeg vil bare ønske dere en god natt, kjære lesere!

34 kommentarer
    1. Silje Jensen: Åå dere er så gode 😀 Tusen takk Silje! Jeg er veldig fornøyd. Får sjokk hver gang jeg ser mitt eget speilbilde, men det er herlig med en forandring. 🙂

    2. Helt enig! Elsker å komme hjem – uansett om jeg bare har vært å hentet posten blir jeg alltid møtt med et skikkelig glis og masse kos! Finnes ikke noe mer herlig <3
      Gleder meg til å se hvordan du blir med nye extentions 😀

    3. Jeg har akkurat samme følelse da jeg kommer inn døren, har selv hund. Er helt forferdelig når hun er borte, akkurat som hele huset blir helt tomt. Jeg vil bare ønske deg og Jonas god bedring, her i Bergen er det forkjølelsesvirus som går rundt, håper du ikke har fått det, Marthe!

    4. nydelige Bella og vakre du 🙂
      Buffy er sånn også, hopper og spretter som en Kenguru
      De to andre er mer bjeffete og masete og logrete <3
      God bedring 😀
      ps sjekker du spamfilteret ditt mitt forrige innlegg ble stoppet der sto der -eg vil ikkje mase men etterlyser jo de skoene da 😛
      Har du muligens et sporingsnummer du kan sende meg på mail?
      [email protected]

    5. Eeelsker det nye håret ditt! Får lyst å farge mitt i en sånn nyanse med litt oransje og kobber, utrooolig fint 🙂 Kledde deg ihvertfall fantastisk godt, så nydelig som du er!

    6. Du er en STOR inspirasjon, Marthe.
      Er innom bloggen ca 2 ganger til dagen og er alltid et nytt innlegg.
      Jeg elsker at du ikke gjør som mange andre bloggere som lager hasteinnlegg, da finner jeg virkelig ikke vits i å lese. Man merker fort at du leggerrtid i bloggen. ALLE, absolutt alle bildene dine er bra kvalitet, bra vinkel og veldig inspirerende!
      Håper du har ei kjempefin uke, stå på du er best ❤️❤️

    7. cuskima: Nei så dumt at de enda ikke har kommet frem! Herlighet, så dårlig! ARH, blir så irritert. Jeg fikk svar på masemailen min og da fikk jeg beskjed om at de hadde glemt å sende skoene men at de nå var på vei. Kanskje de glemte det bort enda en gang? Jeg skal spørre om å få sporingsnummer med en gang! <3

    8. Mathilde: Åå <3 Dette ble jeg glad for å lese. Tusen takk for gode ord Mathilde. Kommentarer som denne er gull verdt! Herlighet, jeg blir så motivert av slike tilbakemeldinger. Tusen takk! 🙂 Håper du får en knalluke du også! <3

    9. Åh så koselig <3 skjønner godt at man blir super glad av en slik velkomst ^^ søte Bella <3 smelt

    10. Ååå, det beste i verden er å komme hjem til hunden! Jeg savner min så fælt nå som jeg bor i London, men det er så fantastisk koselig å komme hjem til han når jeg er på besøk i Norge 🙂 Ingen tvil om at jeg skal ha hund når jeg flytter for godt og etablerer meg et sted <3

    11. blir hund på dere når venninna di henter Bella da eller? 😀 Har selv nett fått meg hund, og det er hærlig, men ganske mye jobb nå som han er valp.. men det er så verdt “jobben”, er så hærlig for når jeg går i dusjen for eks og mamma passer han så står han å griner utfor døra på badet <3
      Uansett god bedring til deg og Jonas! 🙂

    12. Har så lyst på en hund! Da enten en schæfer eller en pomeraninan eller en jack russel! De er så nydelige! Men må nok spare litt penger for å få råd til å faktisk kjøpe en hund siden de ikke er så veldig billige. 😛

    13. Det er så uvant å bli møtt av headeren din når jeg kommer til bloggen, og etterpå bla ned og se at du har en helt annen hårfarge, da må jeg stadig minne meg selv på at du har farget håret, Ahaha!<3 Dette var alså positivt ment! 😀 HÅRET DIT ER NYDELIG<3
      God bedring 😀
      Gleder meg til å se resultatet <3<3

    14. Det er vel Andrea sin hund egentlig? Men dere passer henne fordi hun er i Danmark? Eller noe sånt, hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg