Vil studere makeup

Så moro å se at konurransen falt i smak og at flere allerede har meldt seg på! Jeg har vært på farten i hele dag og når dette innlegget publiseres er jeg mest sannsynlig på jobb. Møtet med regnskapsføreren gikk over all forventning. Den skryten der skal jeg leve på de neste to ukene! Jeg har inngått en avtale om å bruke litt mindre penger i tiden fremover, for ikke å snakke om i det nye året. Jeg har fått et beløp å handle julegaver, mat og regninger for. Ellers skal resten gå til sparing og fornuftige ting! Foreløpig klarer jeg meg veldig fint, men det har ikke gått mange uker siden avtalen ble stiftet heller. Jeg har bare med å klare det! Ellers blir det aldri noe hus på meg!

 

Ellers så tenkte jeg at jeg skulle begynne å studere makeup på fritiden! Jeg fikk i dag Norges eneste makeupfagbok tilsendt i posten og dette skal bli mitt lesestoff fremover. Jeg tok en sniktitt i boken rett før jobb og ble sittende litt for lenge å beundre de flotte bildene. Forhåpentligvis lærer jeg noen triks både på den ene og den andre fronten som jeg senere kan dele videre med dere!

 

Jeg fikk min bok sponset, men den koster 499kr HER. Kanskje noe å ønske seg til jul?
Jeg blir på jobb helt til halv ti i kveld, men jeg håper å få oppdatert dere i kveld!

28 kommentarer

Siste innlegg