Kvalitetslørdag med kusinene

 
 

Ååå jeg har hatt en fantastisk dag i en fantastisk by.. Jeg har tatt mine to yngre kusiner med meg på shopping denne lørdagen, og som vi har kost oss! Kristina og jeg har shoppestopp, men vi har sagt oss lov til å handle julegaver så her har det kun gått i handling av gaver. Minst like hyggelig. Julegaveshoppingen er det beste med hele julen etter min mening. Det eneste jeg liker bedre enn å kjøpe ting til meg selv, er å kjøpe ting til familien min, venner, Jonas og svigerfamilien. Det gir meg seriøst alt.

Skulle ønske jeg hadde litt flere timer i denne fine byen. Kusinene og jeg har laget misslykket sjokoladekake som vi skal kose oss med til skal vi danse i kveld. De gjenværende timene må Nytes med stor N. I morgen formiddag reiser jeg nemlig allerede hjem igjen.

Arh.. Kommer til å savne disse skjønne jentene sånn!

 

Her heier vi på Cathrine Sørland! Hvem heier dere på i kveld?

29 kommentarer

Siste innlegg