Tusen takk!

 

Ååå dere er så gode! For et hyggelig kommentarfelt jeg fikk komme hjem til i kveld. Jeg kommer stort sett alltid hjem til fine kommentarfelt, men dette var ekstra hyggelig. Det virket som absolutt alle likte det nye håret? Eller så er de som ikke likte det bare for snille til å kommentere noe annet. Hehehe. Uansett.. Jeg ble kjempeglad! Tusen takk for alle de herlige tilbakemeldingene deres. Nå skal jeg hive meg over kofferten og pakke til morgendagens lille flytur. Bergen og mine to fine kusiner skal besøkes i helgen!

Bildene i dette innlegget er resultatet av et misslykket forsøk på å ta antrekksbilder klokken 16.00. Nå som vinteren nærmer seg blir det litt for raskt mørkt! Pyttsann, i dag driter jeg i min lille “kvalitetsregel”. Jeg har lyst til å oppdatere dere en siste gang og takke for alle gode ord. Buksa og cardiganen jeg tok på meg i går er fra Vero Moda. Genseren er fra Zara og skoene fra Nelly.

  

Sov godt og drøm søtt kjære lesere!
Sjokoladekakeoppkrift med mer venter dere i morgen.

24 kommentarer

Siste innlegg