Spillekveld – Girls rule!

 
 

God morgen! Herlighet. Kvelden i går var så hyggelig. Vi spiste kyllingwok til middag, og fruktsalat til dessert. Det ble spilling av Party Alias, deling av spøkelseshistorier og veldig VELDIG mye latter. Jeg lo så tårene rant flere ganger. Ikke akkurat av spøkelsesdelen, men av Alias. Fy søren det spillet er hysterisk morsomt. Virkelig. Man sier de rareste ting når man i all hast skal prøve å gjette seg frem til et ord på 60 sekund. Dere som har spilt dette spillet tidligere, vet vel nøyaktig hva jeg snakker om. Når konkurranseinstinktet i tillegg slår inn, resulterer runden stort sett bare i brølelatter. Ihvertfall fra min side! Heldigvis knuste jentene guttene i går! Kjempegøy å vinne så overlegent over to superdårlige tapere. Hehehe, det gjør jeg gjerne igjen.

Nå tenkte jeg å gjøre leiligheten pen og ren til Jonas kommer hjem fra jobb. Overraske gutten med et godluktende hjem! Laderen til pcen har sluttet å fungere så når strømmen ryker om en halv times tid og da får jeg ikke gjort noe mer på bloggfronten før jeg får kjøpt en ny. Håper å få tak i en ny lader til i ettermiddag så jeg får oppdatert dere igjen! Jeg må vel ikke kjøpe en helt ny pc av den grunn?

Jeg ler meg ihjel av Kristina:
Marthe:
Kanskje jeg suklle ta bilde av deg med kniven?
Krstina: Ja det kan du gjerne, men hvordan holder man en kniv?

Håper dere koste dere like mye som oss i går! Dere kan lese mer om spillekvelden vår på Kristina sin blogg HER. I dag var jeg egentlig booket som skuespiller for en liten filmjobb, men ettersom jeg aldri klarer å svare på telefonen så ble jobben gitt til noen andre. Det er så typisk meg.. Jaja, da fikk jeg en fridag i stedet!

20 kommentarer

Siste innlegg