Antrekk – 061113

 

God ettermiddag alle sammen! Jeg ble så glad for å se at dere likte reiseguiden min. Jeg skal kaste meg over kommentarfeltet og besvare alle spørsmål så fort dette innlegget er publisert. Deretter skal jeg kaste meg på bretting av tøy. Vi får nemlig besøk om halvannen time! Sjokoladekake har jeg jammen også bakt denne onsdagen. Herlighet så flittig jeg har vært da. Oppskriften skal dere få til helgen! Jeg tror den kommer til å smake himmelsk. Det er en brownie-inspirert sjokoladekake med sjokoladekrem på. Gled dere!

 
Skjørt fra Bikbok, Sko fra Steve Madden, Veske fra Charles & Keith, Genser fra Zara

 

Åja! Det var en av de dagene i dag.. *JUST SO VERY HAPPY?*

 

Haha, ønsker dere en strålende onsdagskveld! Det er vel onsdag?  

43 kommentarer
    1. Hei Marthe! Først vil jeg bare si TUSEN TAKK for tilbakemelding på kommentaren min i antrekksinnlegget i går, nok en positiv ting og si om deg! Du bryr deg virkelig om kommentarsvaring, utrolig hyggelig og se! 🙂
      Sånn, nå kan jeg starte 😛 haha. Hihi, du er søt da 🙂 Skikkelig gledesspreder er du! Nok et KNALLFINT antrekk, likte veldig godt den beige/champagne/pudderrosa fargen på genseren, som også går igjen i skoene og veska. Flinka! 🙂
      Kos deg (eller dere) masse med besøk, og SJOKOLADEKAKE! 😀 Mmmm. Gleder meg til oppskrift. Klem<3

    2. Elsket, elsket elsket de to siste bildene ! Mwah!<3
      Haha, Gleder meg til sjokolade kake, mm...
      Tøybretting er noe av det verste jeg vet om, offda!Hehe,
      Ha en fin onsdag du også <3

    3. Er det en blogg jeg digger, så er det din! Du er så utrolig inspirerende, og så utrolig voksen i forhold til andre på din alder! (ikke gammel altså, bare postivt ment det her)
      Liker veldig godt oppskriftene dine, har prøvd ut flere av dem! er det et sted du finner dem, eller bare finner du på dem selv? 🙂
      ha en flotters kveld, klem fra Vilde!

    4. Jeg slenger meg på kommentaren til Lea og lurer på nettopp det samme.
      Hvorfor orker du å pynte deg som du skal på fest i hverdagen? Det er ingen som pleier å gå slik som du gjør. Det er greit nok at du liker å pynte deg opp på bilder, men det å kalle det dagens outfit blir jo litt feil, når du i tidligere innlegg har sagt at du hopper i mer komfortable sko etterpå.
      Du burde heller kalt det dagens fest inspirasjon, for til det jeg har sett så er dags og party outfitene dine nesten ikke til å se forskjell på. Hverdagsklær er hverdagsklær, og denne kommentaren er så absolutt ikke stygg. Bare min personlige mening. Og jeg mener så absolutt ikke at du skal rette deg etter den heller, for du gjør jo akkurat som du selv vil.
      Somsagt min mening, tilslutt så vil jeg iallfall foreslå at du kanskje kan ta noen hverdagslige bilder i det du faktisk går i, etter at de høye skoa er tatt av. Er jo mange som henter inspirasjon fra deg. Det er nok ikke lett å finne hverdagslig inspirasjon når det ser ut som du skal på fest for de det gjelder..

    5. Vilde: Nei så hyggelig. Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding Vilde. 🙂 Jeg leter meg som regel frem til flere oppskrifter på nett når jeg skal lage en rett slik at jeg får en slags forståelse for hva retten absolutt må inneholde for å bli god. Så mikser jeg og trikser litt, blander gjerne to og tre oppskrifter og lager min egen lille vri uten å gå fullstendig bort fra grunnoppskriften 🙂 Da blir det stort sett alltid bra! <3 Stor klem!

    6. Ida: Hei! Å så bra at du fikk med deg svaret. Noen ganger så får jeg ikke svart på noen timer og da er jeg redd dere ikke får det med dere. 🙂 Tusen takk for nok en kjempefin kommentar Ida. Du er så god. Kjempeflink til å legge igjen oppmuntrende ord. Det setter jeg stor stor pris på! 🙂 Håper du har hatt en fin dag. Bare å glede seg til ny kakeoppskrift for den var himmelsk 😀

    7. Lena: Hvorfor blir det feil å kalle det dagens antrekk når jeg går slik? Jeg tar da ikke bilder i noe for så å ta av hælene og gå i noe annet. Jeg elsker å pynte meg og vil jeg gå i kjole eller skjørt på en onsdag så gjør jeg det jeg 🙂 Noen dager går jeg superpyntet. Andre dager hiver jeg på meg en jeans og en strikkegenser. Stilen min er veldig variert. Det vil du også se om du følger meg over en litt lengre periode. 🙂

    8. Du er en utrolig stor inspirasjon !
      Du er en kjempe flink blogger, og du fortjener og ligge på topplista. Du skulle ligget på 1.plass !!! 🙂
      Får så mye inspirasjon om interiør, klær, matretter og alt.
      Er en fast leser og kommer til og være fast leser til siste slutt! 😀
      Klem en stor fan!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg