Nytt klessalg – 23 november!

Hei og god formiddag alle sammen. Jeg er bare innom for å informere om at alle må holde av lørdag 23 november! Oh yes, da er det endelig tid for et nytt klessalg. Kristina og jeg skal for andre gang kvitte oss med over 90% av garderobene våre. Vi snakker en HAU med klær! For ikke å snakke om sko.. Forrige klessalg gikk over all forventning, så nå krysser vi alle fingre for at 23 november blir like fantastisk. Vi gleder oss ihvertfall masse til å få hilse på så mange lesere som overhode mulig! Lokale blir det samme som sist. Tone fra SalongXtend har gått med på å låne oss den nydelige salongen sin. *HURRA!* Vi kunne ikke fått et mer elegant og stort lokale!

Denne gang vil det blir utdeling av goodiebags til de femti første kundene og et lite koltbord av bakverk vil stå klart til alle som ønsker å ha noe godt å bite i under handlingen. Ellers vil Justin Bieber være der….. Neida. -Men Marthe Borge vil, og det er vel minst like kult? Hehe. Jeg håper, håper, hååper å se mange fine mennesker der! Dere er ihvertfall alle hjertelig velkomne.

                 Dato: 23 November Sted: SalongXtend Markensgate 10 Åpningstid: 11.00 

                                                             CASH ONLY!

 

59 kommentarer
    1. Så gøy 🙂
      Men et lite tips: Hver kunde får max 5 plagg eller noe sånt? siden kjipt å ikke få klær! 🙂 Alle bloggere kommenterer ETTERPÅ at de ikke trodde det ville komme så mange, men det gjør det jo.. SÅ for å prøve å “hjelpe” alle, kan dere jo gjøre noe i den duren?:) For desverre kan ikke alle komme tidlig, for da er det jo kø allerede 🙂
      Men uansett- lykke til! Høres gøy ut, dere eg gode 🙂

    2. Johanna: Heisann! Takk for forslaget Johanna. <3 Jeg skal ta det opp med Kristina. Det kan helt sikkert være veldig lurt! Det er ikke så mange som kjøper mer enn 5 plagg uansett, så det bør ikke være noe problem 🙂

    3. God kveld kl 2??? Det var da litt i tidligste laget til å ønske oss god kveld på, hehe! Men elsker bloggen din Marthe <3 Du er helt nydelig!

    4. Hei,
      synd at dere valgte den helga. Skal reise bort da, og hadde virkelig håpet å finne en kjole til den anledningen på klessalget deres 🙁 Jaja, får sjekke nelly hver dag <3

    5. Vel, nytt klessalg. Jeg syns hele greia blir litt teit, for å være ærlig. De første store bloggerne som startet dette solgte jo klær fordi de hadde for mye. Du shopper jo mer enn noen andre bloggere (ut i fra postene dine), så hvorfor selge alt igjen, for å så gå helt bananas på shopping? Skikkelig bruk og kast holdning. Kan du ikke bruke klærne dine mer enn en gang..?

    6. Kan jeg spørre deg Hvor er den hvite jakken din fra bildene over er kjøpt?? ELSKET den !!! PS. Utrolig gøy,inspirerende blogg du har ,jeg er avhengi;)

    7. Anonym: Den er fra Bikbok, men den er noen år gammel nå så jeg tror dessverre ikke den er å få kjøpt lengre. <3 Men tusen takk for en fin kommentar! Kjempehyggelig å høre 😀

    8. Lorraine Engen.: Jeg har størrelse 36 og 37 i sko, og Kristina har 38? Jeg synes i hvert fall jeg husker vi dekket tre eller fire skostørrelser forrige gang. Klærene mine er stort sett i XS, S eller M. Noen ganger vil jeg ha klærene litt store også og da kjøper jeg det gjerne i litt for store størrelser 🙂

    9. Lise: Hmm.. Du mener jeg shopper mer enn alle andre, men Ulrikke Lund kan få lov til å selge klærene sine ettersom hun har for mye? Jeg tror ikke jeg tok poenget ditt Lise. Hvor får alle disse andre store bloggerne klærene sine fra tenker du? “Skikkelig bruk og kast holdning”. Er det ikke det nettopp det motsatte man gjør ved å selge klærene etter å ha brukt dem?

    10. Kan det ikke være maks 3plagg hver? Hehe kan du skrive en beskrivning på hvor det er, og pliiiis ha det leeenge!! 🙂

    11. magdalena: Jeg skal avtale en lur løsning med Kristina til uken slik at litt flere kan få lov til å handle før alt blir utsolgt! 🙂 SalongXtend ligger rett utenfor inngangen til Sandens shoppingsenter. Ikke den inngangen som er i selve markensgate, men den inngangen som er på baksiden i andre ende. Forsto du det? En liten Sushibar ligger også ved siden av 🙂

    12. Marthe Borge er jo mye bedre enn Justin Bieber!! 😀 Dessverre så kan jeg ikke komme da jeg bor nesten syv timer unna .. 🙁 NESTE GANG KANKSJE 😀

    13. HÅPER DU LESER DETTE
      Jeg har slutta å lese bloggen din en stund nå så gikk jeg tilbake for å se hva du har gjort i det siste, men jeg innså at jeg ikke kan lesan. Det er virkelig forferdelig når jeg må vente 1 time på at bildene dine skal kommer opp og det er jo hjelt forferdilig.. Håper du kan fikse det..

    14. Hei Marthe! Fortsatt så utrolig synd at du og Kristina bor i Kristiansand!!! Vil være med på klessalget!! 🙁 Ååå! Men igjen (vil veeeeldig gjerne ha en mail fra deg om det blir igjen mye! For da kjøper jeg gjerne det som passer og det jeg liker av deg.)
      Virker som gårsdagen var kjempe koselig! 🙂 Slike kvelder er til og leve for! Kos deg videre i kveld. Klem<3

    15. ååå skulle virkelig ønske at jeg kunne kommet, men bor desverre altfor lang unna… 🙁 Men lykke til med salget, det blir nok like stor suksess som forrige gang!! 🙂

    16. Melicha: Heisann! Jeg får ingen andre tilbakemeldinger på at flere har problemer med dette, så jeg tror dessverre ikke feilen ligger i bloggen og da er det ikke stort jeg kan gjøre. Har du prøvd med flere nettverk? Jeg er sikker på at det er et tregt eller dårlig nett som er problemet her skjønner du. Det kan godt hende at det tar litt lengre tid å laste ned bildene om jeg har uendelig mange bilder i et innlegg slik som jeg har hatt de siste to dagene, men det skal likevel ikke ta opptil 1 time altså. Det ville det ikke ha gjort om designet mitt var aldri så tungt. :/

    17. Nå ble jeg så glad for at det ble den datoen, har så lyst å komme at jeg vurderer sterkt å dra fra Porsgrunn 😀 hihi! Kanskje jeg må innom IKEA også, hvis jeg først drar dit 🙂

    18. ÅNEI ÅNEI, JEG FÅR IKKE VÆRT MED DENNE GANGEN HELLER :´( Blir alt for langt dessverre.. Håper det blir et fint salg hvertfall!!

    19. Åh, så gøy det høres ut! Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg stukket innom uten tviil 🙂 Gleder meg til å se bildene derfra hvert fall. Kan tenke meg at det blir maasse folk 😀

    20. Å høres kjekt ut kanskje jeg skal der, men bor litt langt unna så da blir det å ta toget kl 07.00 haha 🙂

    21. Meg og en venninne var der sist, og fikk plukket med oss litt av hvert! Vi gleder oss til nytt klessalg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg