October favorites

God morgen, og god MANDAG! Jeg har akkurat kjørt Jonas på jobb og nå skal jeg på butikken og handle inn ingrediensene til dagens middag! Hjemmelaget fiskegrateng står på menyen. -Men først tenkte jeg å kjøre en liten oppsummering av oktoberantrekkene mine. I 2014 skal jeg nummerere hvert antrekk og be dere stemme frem favorittantrekket deres mot slutten av hver måned. Deretter skal også jeg velge meg ut et favorittantrekk før jeg samler de to favorittene i en egen “favorittmappe”. Når 2014 går mot slutten skal jeg lage et innlegg med alle de 12 fremstemte antrekkene + de 12 som jeg selv har plukket ut, og så skal dere få stemme frem årets antrekk!

 
 
 
 
 
 
 
 

Høres ikke det spennende ut? Denne måneden ble det mye festantrekk. Mange kjoler, og skjørt! Bloggerne dro jo på seg en ny paljettkjole for hver eneste kveld i Singapore. Ah, som jeg savner å være stivpyntet til enhver anledning. Dere må mer enn gjerne legge igjen en kommentar med favorittantrekket! Alltid morsomt for meg å se hvilket antrekk som faller best i smak.

44 kommentarer

Siste innlegg