Herjer i hjemmet

 

Nå vet dere hvordan Jonas ser ut når han løfter en kommode.. Hehe, neida. De to siste timene har kjæresteparet stresset og styrt for å prøve å få leiligheten perfekt. Det er jo helt umulig! Jeg vet ikke hva det er vi mangler, men noe må det være da vi verken får stue eller gang til å se bra ut. DET ER SÅ FRUSTRERENDE! Haha, jeg vet det er latterlig, men jeg holder på å bli gal altså. Jeg har så lyst til å vise dere leiligheten rom for rom i en videoblogg, men det nytter jo ikke når leiligheten aldri blir klar. Jeg vil være 100% fornøyd med hjemmet mitt før jeg deler det med 17 000 andre mennesker. Heldigvis har jeg en gjeng tålmodige lesere!

Det må være de manglende gardinene som får stuen til å se så tom ut. Gardiner står herved øverst på handlelisten av interør! Ellers mangler vi en diger lesestol som også kanskje kan fylle stuen litt opp. Skulle tro vi hadde et digert palass av et hjem. Det har vi altså ikke, men 75 kvadrat er merkbart mer enn 40! Vi vet ikke hva vi skal gjøre med all plassen. Lenge leve det luksusproblemet! Hehe.  

 

Nå har Jonas laget taco til oss her. Om en time er det tid for kinodate!

34 kommentarer
    1. Skjønner du har ett luksus problem 😛 men leiligheteten blir kjempe fin når dere er helt ferdige med den 🙂 Kos dere 🙂

    2. I know that feeling. i flyttet 8 ganger på 3.5 år og nå har vi bodd her 1 år og enda er det ikkje som eg vil hahahaha
      Hva mangler……eller hva er for mye eller hva er feil?

    3. Et lite interiørtips fra en som slet med det samme:
      Bruk store bilder på store vegger. Dekk tomrommene med hengbare grønne planer eller noen små speil med dekorative kanter. Bohus har masse speil å velge mellom.
      Istedetfor å tenke hvitt som hovedfarge, tenk heller dype, mørke farger som kan gjøre leiligheten mer intim og hjemmekoselig. Selv har jeg dyplilla som hovedfarge og det har virkelig fornyet leiligheten fullstendig. Så tenk mørke dype farger på gardiner, puter, duker og lampeskjermer. Det har jeg gjort og det setter virkelig preg på hele hjemmet ditt.
      Du er venn med meg på facebook, så sjekk bildene jeg har lagt ut av stua mi her:
      https://www.facebook.com/sara.katrin.54/media_set?set=a.225718360901428.1073741825.100003897978897&type=3
      Her ser bilder av hvordan leiligheta mi var før, og hvordan den ser ut nå..
      kanskje det kan være til tips og inspo for deg 🙂

    4. Ser veldig koselig ut 🙂 Kos dere masse med taco og kino! Akkurat samme som meg i går kveld, hehe.
      Det at du føler noe mangler, er nok litt som du sier at rommet fortsatt er litt tomt 🙂 Jeg har i hvert fall funnet ut at det er viktig å fylle opp rommet for at det skal se ordentlig fint ut 🙂

    5. Gjør det du 🙂 Håper det kan være til hjelp 🙂
      Kan forresten bare nevne at alt jeg har av møbler er brukte, som jeg både har fått av mamma og av bekjente. Noe er også kjøpt brukt. Så om det er noe dere mangler, se om du finner en bytte/selgegruppe i Kristiansand og se du finner noen fine, brukte møbler der. Om ikke, kan du alltids spørre om det er noen som har et skap eller en skjenk til salgs. Mange bruker også å gi bort ting og tang, mot at det blir hentet selv. Det er det jeg har gjort 🙂

    6. Heii!
      Kunne du lagd et innlegg om tips til julegaver ellerno? Du er veldig kreativ noe jeg beundrer, ehh det er ikke jeg!.. Har 2 stk bestevenner som er gutter begge to så sliter litt med å finne ut hva jeg skal gi de. Vil gi noe personlig men samtidig ikke for kjæresteaktig. Tenkte til han ene et bilde av oss to innrammet eller tror du det blir litt for ja kjæresteaktig? Hah vi har vært bestevenner en god stund!

    7. Hei! Dette har egentlig ingenting med innlegget ditt å gjøre, men jeg følte du kunne komme med noen bra forslag! Jeg har såå lite peiling på hva jeg skal gi kjæresten min til jul, kan du lage et innlegg om forslag på dette? Han har sagt han ønsker seg en spesiell type parfyme, så det er jo ganske greit, men jeg vil gi han noe mer enn det, føler det er litt lite. Vet du om noe jeg kan gi ved siden av? Han fortjener virkelig det beste, men med tanke på at jeg er 17 og han 18 så har jeg ikke nok til å kjøpe noe utenlandsturer ellerno slikt. (Så på et gammelt innlegg at du hadde tipsa om det..)

    8. Du er så flink tilnå gi oss lesere ros, og åg Å ønske oss en god helg,dag,feirie osv.
      Og du takker oss stadig, men du må få vite at det er en fryd for oss (ihvertfall meg da), åg lese bloggen din! DU ER FANTASTISK!
      Lykke til med huset da, hvis du har like god interiør smak, som mote smak kommer nok det til å gå heilt supert Marthe !
      Kos deg på kino med drømmemannen din 🙂

    9. Martheborge FAN: Åå, elsker navnet ditt. Hehe! Tusen takk for en herlig oppmuntring av en tilbakemelding! Setter så stor pris på slike kommentarer 🙂 Jeg håper og tror vi finner en løsning på interiøret snarest så jeg endelig kan få vist dere leiligheten helt klar 🙂 Vi skal ut og titte på gardiner i dag. Kanskje blir disse redningen! Hehe 😀 Klem!

    10. Eli: Heisann! Jeg lover å komme med et godt innlegg hvor jeg tipser om julegaver til menn/kjæresten. 🙂 Slike innlegg er alltid hyggelige å skrive så det skal jeg få til! 🙂

    11. Vilde: Oh yes i will! 😀 Åå, det hørtes veldig fint ut med et innrammet bilde. Er dere bestevenner så synes jeg du skal gå for det! Jeg fikk en slik gave av min “gutte-bestevenn” da jeg var yngre og jeg satte såå stor pris på det. 🙂

    12. Kjæresten min har deres gamle leilighet, og den er jo så søt!:)
      Men sikkert deilig med litt mer plass!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg