Tidlige kalendergaver

 

God kveld kjære lesere! Jeg sitter i skrivende stund hos Annika. Om en halvtimes tid er det klart for familiemiddag og jeg har vært så heldig å få smake på litt lam jeg også! Det skal jammen bli godt etter seks timers trasking på Vero Moda. Denne lørdagen var det ekstra hyggelig å være på jobb. Det kom nemlig mange søte lesere innom for å hilse på. Det er så hyggelig! Og nei jeg får ikke sagt det nok.

Tenkte bare å vise dere våre siste interiørkupp! Den store lampen som jeg holder i på bildet til høyre over her er kjøpt på Bohus, men alt det andre er fra www.netthandelen.no. Det er som sagt Jonas som har gått litt berserk. Alt skulle egentlig være kalendergaver fra Jonas til meg, men da han fikk hentelappen så klarte han ikke å vente med å vise meg alt. Gjett om jeg var fornøyd da jeg pakket opp seks pappesker med diverse lamper, pyntegjenstander og dilldall. Ah, Jonas du er en KNUPP!

 

Hva synes dere? Er ikke den mannen flink så vet ikke jeg!

40 kommentarer

Siste innlegg