Antrekk – 011113

Jonas: I kveld skal jeg lage deilig biff til oss med pesto og bacon.
Marthe: Neeeei. Ikke mer biff! Jeg har spist alt for mange møre biff i Singapore.
Jonas: o.O Hva vil du ha da?
Marthe: Fiskegrateng.

Jeg har visst blitt bortskjemt. Hvem takker nei til biffmiddag når samboeren tilbyr seg å stelle i stand til romantisk aften? Jeg ville altså ha fiskegrateng, men det kom ikke på tale. “Jeg feirer ikke 4 års jubileum med frossen fiskegrateng frøken!”. Haha.. Jeg får lage meg en hjemmelaget variant i morgen i stedet. I kveld er det pasta carbonara som står på menyen og det skal også smake G-O-D-T.

 

Tenk nå har vi kommet til november. Heldigvis har ikke snøen lagt seg riktig enda. Jeg håper den kommer om nøyaktig en måned. Da er det 24 dager til jul og vi har akkurat passe tid til å hente inn julestemningen på. Til dere som aldri klarer å få den gode stemningen på plass.. I will help you!! Når den tid kommer skal bloggen druknes i JUL <3 Noen har kanskje allerede startet på julegaveshoppingen?

 
Sko og veske fra Charles & Keith, Bukse fra Vero Moda, Genser og jakke fra Stadivaius

Bildene ble litt rare i dag. Solen var nemlig litt kranglete, men dere fikk ihvertfall en smakebit!
Nå skal dataen legges bort. Det er tid for litt Marthe og Jonas romanse <3 GOOOD HELG!

36 kommentarer

Siste innlegg