En storfornøyd frøken

Sjekk den fornøyde dama der da. Haha! Aldri vært så glad. Jeg har som dere kanskje forsto fått ordnet neglene mine! Etter et to timers møte med regnskapsføreren min i går, dro jeg videre til Auds hudpleiesalong for å treffe Anita. Jeg hadde nemlig hørt rykter om at denne dama var byens beste på stelling av negler! Det var hun også. Halvannen time brukte hun på å legge forlengelse av negler og fransk manikyr med et par diamanter på. Hihi. Det er rart hvor mye mer feminin man føler seg så fort man har lange og pene negler. Jeg skal bli mye flinkere til å ta vare på neglene mine fremover. Kanskje jeg får spart opp mine egne også etter et par måneder med Anitas gelenegler. Auds har hele fire hudpleiesalonger i Kristiansand. Tre i kvadraturen og en på sørlandssenteret.

Har dere også lyst til å få neglene stelt nå som julebordsesongen nærmer seg så vil jeg anbefale dere å gå til Anita i Gyldenløvesgate 3 (I Frisørhuset). For bestilling må dere gjerne ringe 38 02 47 00. Ellers kan dere lese mer om Auds hudpleie HER

I morgen venter et nytt besøk på Auds Sørlandssenteret.
Da skal jeg nemlig få lov til å bli sminket litt før jobb. Det blir spennende!

38 kommentarer
    1. Ble kjempefint! Har ikke sterke eller lange negler selv (tvert imot), så hadde vært herlig å fått på sånne fine negler 🙂 Måtte bare smile av de bildene over der, du ser virkelig glad ut, haha!

    2. Hei Marthe! Nå er det kjempelenge siden sist 🙁 Men jeg har heldigvis fulgt med hele tiden! Helt fantastisk å lese om den fine reisen deres til Singapore! Har såå lyst til å dra dit selv nå 😀 Masse rålekre innkjøp, og alt ser selvsagt så bra ut på deg! Neglene dine ble utrolig fine! Hun må være kjempeflink. Nesten som jeg fikk lyst til å prøve selv. Har heldigvis ganske lange neglbånd, og de vokser fort, så jeg har som oftest litt lange negler.
      Skulle jo egentlig bare kommentert på hvert innlegg nedover bloggen, men jeg summerer heller og sier at du er SÅ flink, SÅ inspirerende og flott, og ikke minst en stor gledesspreder. Du stråler god energi, selv jeg som ikke befinner meg i nærheten av deg får masse positiv energi og et stort smil om munnen når jeg er innom og leser. Tusen takk! God klem <3

    3. Hei! Jeg har media som valgfag, og nå har vi fått vår første fotooppgave der tema er valgfritt. Har du noen ideer på tema? Gjerne noe som er litt unikt 🙂 Vet forresten at du ikke har hatt media, men du tar så utrolig fine bilder! 🙂

    4. Vet du hva? Når jeg leste overskriften og så det øverste bildet var jeg 100% sikker på at Jonas hadde fridd(:(
      Er det ikke på tide med en forlovede snart da?:)

    5. Kjempefint! Enig i at fine negler gjør at man føler seg mer feminin, er du på jobb nå til lørdag forresten?:)

    6. Såå fine nydelige bilder:-D Vakkre Marthe <3 Skulle ønske jeg hadde så fine negler også. Mine er helt elendige, tenker litt på og ta fransk manikyr jeg også 🙂

    7. Anonym: Tusen takk! 🙂 Jeg hadde heller ingen negler så Anita satte på en slags falsk tupp på hver negl før hun la gele over slik at hver negl fikk litt tykkelse. Deretter filte hun dem tynnere og mer naturlig. Jeg ble helt fasinert over hvor raskt hun jobbet. Hehe, det hele gikk unna i en fei også ble det så fint. Jeg synes at hun sa det kostet 800 kroner for den behandlingen jeg tok. Du måtte nok hatt akkurat samme 🙂

    8. Frida Bringslimark: Ååå så godt å ha deg tilbake i kommentarfeltet Frida! Bloggen har savnet deg 😀 Håper du har det bra! -Og så hyggelig å høre at du har fulgt meg hele tiden og lest om den faantastiske reisen min. Ah, jeg vil tilbake! Hehe. Igjen tusen takk for gode ord. Du er veldig flink på å gjøre dagen min et hakk bedre 🙂 Klem!

    9. åå heldig som har fått så fine negler! nydelige negler på en flink dame 😀 må nesten få ordnet mine også snart, mine ser ikke ut for jeg bare biter

    10. Haha, jeg hoppet nesten i stolen for jeg var helt sikker på at Jonas hadde fridd! Haha, men uansett neglene var suuuuper fine 😀
      Ha en fin fredagskveld, flotte Marthe!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg