Nye salgsfavoritter på Nelly! Produkter med opptil 85 % rabatt!

 
 

Har dere fått handlet noe på det store salget til Nelly? Jeg trodde jeg hadde gjort meg ferdig med salgshoppingen i høst, men nå har Nelly fylt på salget med over 1000 nye varer. Jeg vil dø.. Haha! Det er så mye fint. Vanligvis ser jeg at favorittplaggene mine forsvinner på et blunk, men denne gang har jeg funnet noe nytt hele tiden! Bare se på alle de lekre kjolene, skoene, og gensrene bildene under her. Alt dette får vi nå til halv pris eller enda billigere. Faktisk så har Nelly satt ned flere av varene sine opptil 85%. Når klærene blir så latterlig billige så har man jo ingen valg.. Jeg kan kjøpe hele festgarderoben min for en femhundrelapp. I <3 SALE.

 
 
 
  
 

Noen som fikk lyst til å slå til med enda en runde salgshopping? Jeg blir så glad av å se at lekre klær ikke behøver å koste mye. Selv har jeg klikket hjem den beig/rød kjolen og noen oransje pumps som forhåpentligvis passer perfekt til min nye oransje Clarck & Keith veske. Mer av det store høstsalget til Nelly kan dere ta en titt på HER. Klikk på bildene for å komme til de enkelte plaggene.
 
             Annonse

19 kommentarer
    1. Hei Marthe! Jeg har ett helt irrelevant spørsmål; Siden du flyttet fra Stavanger da du var såpass ung, snakker du Stavanger- eller Kristiansandsdialekt? Har du plukket opp ord og uttrykk fra Kristiansandsdialekten hvis du fremdeles snakker Stavangerdialekt hovedsakelig? 🙂

    2. Har ikke helt noe med dette innlegget å gjøre.. men leser mange innlegg fra mat osv.. du har laget.. og jeg må si meg overrasket.. overrasket over hvor flink du er.. OG TIL Å KUN VÆRE 21… UTROLIG.
      Hvor har du de kunnskapene dine om mat fra? Du er seriøst «verdens beste», til å lage mat. Jeg elsker bildene dine på bloggen, men at det frister meg er kanskje ikke like bra. For elsker «mat.» Du er utrolig flink. Jeg har ikke ord. Stå på videre med matlagningen 🙂 Ha en god dag videre.

    3. sirkelen: Nei så utrolig hyggelig å høre! Herlighet, tusen takk! Jeg får mye inspirasjon fra familien når jeg ser besteforeldre og tante lager mat også henter jeg mye lærdom gjennom internett. Man prøver og feiler til man får det til i begynnelsen! Har du en god oppskrift å følge så kan du lage hva som helst. 🙂 Nå har det ikke blitt så mange matoppskrifter akkurat den siste uken, men det tar jeg igjen vet du! 😀 Så godt å høre at du liker disse innleggene. 🙂

    4. Maria: Heisann! 🙂 Jeg prater begge dialekter. Jeg lærte meg Kristiansand dialekta etter bare tre måneder. Den er ikke så vanskelig å lære seg 😀 Så nå bytter jeg bare om etter hvem jeg prater med og går sammen med. <3

    5. Ååh, er altfor mye fint på salget denne gangen! Nesten litt skummelt å trykke seg innom nelly, for før man vet ordet av det er lommeboka skrapet, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg