Antrekk – 291013

Jeg kunne kastet på pysjen, lagt meg under dyna og hvilt etter en lang reise. -Men nei. Jeg kledde meg i stedet opp i min fineste finstas. Hvorfor? Fordi Jonas og jeg hadde 4 års jubileum i går! Hurra for kjærleiken! Tenk det dere. 28 oktober for fire år siden spurte Jonas om jeg ville være jenta hans. Nøyaktig en måned etter vår første date. To måneder senere, på selveste nyttårsaften klokken 00.00 sa vi de tre store ordene til hverandre. Jonas, jeg elsker deg fremdeles! Du er og forblir mannen i mitt liv! 

 

 

Her får dere en nærmere titt på to av innkjøpene fra Singapore. Kjolen jeg har tatt på meg i dag er kjøpt på Topshop for tja.. 300 kroner? Det var den verdt! Det er ikke hver dag man finner slike classy glitrende kjoler! Den grå jakka jeg har fått på meg kjøpte jeg på Wearhouse. Den tror jeg at jeg betalte rett over 1000 kroner for, men den var så lekker at jeg ikke kunne stå imot. Jonas falt pladask for den. Jeg tror han har en greie for denne type jakker. Han skrøt meg ihvertfall opp i skyene da jeg gikk med den i dag.

Jonas: Oi, oi, oi! Den der likte jeg Marthe. Den var fin den!
Marthe: Synes du? Den kostet over 1000 kroner.
Jonas: Ja, det var den verdt! Den der måtte du ha!

Det er jammen godt å være tilbake hos min kjære samboer og fotograf!
Nå skal vi feire oss ikke bare i kveld, men hele uken! Hihi. Lenge leve kjærligheten. <3

56 kommentarer

Siste innlegg