Last day in Paradise

 

 

God morgen fra København! Flyturen gikk superfint. Jeg tror vi alle fikk tatt igjen litt tapt søvn de siste 11 timene. Jeg har ikke fått svart eller i det hele tatt sett på tilbakemeldingene fra de siste tre innleggene, men vi skal være fremme i Kristiansand om to timer og da vil jeg ta igjen kommentarsvaringen. Gleder meg til å sette meg ned og lese responsen fra dere gode lesere! Jeg håper og tror at dere har funnet reiseinnleggene spennende? Jeg har noen flere på lur så jeg håper ikke dere er helt leie enda!

Under får dere vår aller siste dag i et bildedryss. Jeg ble så glad da jeg fikk greie på at vi skulle besøke en strand. Tenk å være i varme og gode Singapore som er full av hvite strender, uten å besøke dem? Vi fikk bare 15 minutter å knipse litt bilder på, men det var virkelig bedre enn ingenting. Jeg spurtet ut i vannet med klær på og gliste fra øre til øre. Haha! Det var femten lykkelige minutter..

 

Singapore, i miss you already <3

32 kommentarer

Siste innlegg