Videosnutt – Singapore 2013

Da var det tid for publisering av en liten videosnutt! Håper dere liker den. Det er Kristina sitt mesterverk. Jeg har bare bidratt med å stå noen minuter forann kamera. Hehe! I dette øyeblikk sitter nok bloggjentene på en pen bar for noen aller siste coctails. Vi kjører til flyplassen klokken 21.00 i kveld og flyet til København går rett før midnatt. Selv om jeg skulle gjort alt i verden for å få være her lengre, så kjenner jeg at det skal bli godt å ta igjen litt søvn på flyet. Jeg tror ikke noen av bloggerne har fått mer enn 4 timers søvn i natt. Selv har jeg sovet i 3 timer og øynene mine vil bare gli igjen. Det er rart hvor enkelt man klarer seg på lite søvn når dagene består av sus, dus og lykkerus! Tusen takk for meg Singapore. Jeg har elsket ethvert minutt av denne reisen, og jeg kommer garantert tilbake.  

Husk å se videoen i HD kvalitet da dere!
Vi skrives igjen så fort jeg er fremme i København.

30 kommentarer

Siste innlegg