Sneak peek – Innkjøp

God morgen fra Singapore! Klokken er nå 17.30 her, og det betyr at vi startet dagen for mange mange timer siden. Vi har allerede vært i Santosa på denne reisens aller siste eventyr. For en nydelig dag! Jeg skal fortelle dere alt om den så fort jeg får litt bedre tid. Vi skal møte til en siste middag om en time og innen den tid skal jeg også ha fått forhåndsskrevet et innlegg med en liten videoblogg! Kristina har vært superflink til å filme gjennom turen og i går kveld satte hun oppe og redigerte videoen ferdig til oss. Jeg tror den vil falle i smak! Vi har begge bestemt oss for å bli flinkere til å videoblogge. Kanskje vi kan møtes en gang i uken fremover og prøve å få til noe sammen. Ville ikke det blitt morsomt? Halvparten av dere vet jo ikke engang hvilken dialekt jeg prater. Det må vi få gjort noe med.

Jeg starter mandagen med en smakebit på gårsdagens innkjøp! Av alle utsikter jeg har sett i mitt liv så må denne være den flotteste. Haha, neida. Jeg er ikke helt gal. -Men det var ikke akkurat slitsomt å våkne til et fjell av shoppingposer på hotellromsgulvet.

 

Litt innkjøp slår vel aldri feil? Ser dere noe pent her eller?
Lover å vise dere alt sammen bedre når jeg har kommet hjem!
  

47 kommentarer

Siste innlegg