Gardens by the bay

Har dere sett noe så vakkert? Tenk å få se og oppleve alt dette i virkeligheten. Et fotografi får ikke frem en brøkdel av den eventyrlige stemningen i Gardens by the bay. Dette besøket var faktisk det jeg gledet meg aller mest til da jeg leste programmet for aller første gang. Jeg hadde nemlig gjort litt research på forhånd og bildene som dukket opp av denne blomsterhagen var så flotte at jeg først ikke trodde de var ekte. Vel, det var de. Det vet jeg nå. En flytur til Singapore senere.

 
 

Jeg skulle gjort alt for å få bli her en ekstra dag slik at jeg rakk å besøke denne parken en gang til. På kveldstid! Jeg tror nemlig disse giganttrærene er enda flottere lysende. Det får jeg ta igjen neste gang! I morgen reiser vi hjem til kalde Norge igjen, men vi har heldigvis en hel dag å nyte i Singapore først. Vi skal besøke Santosa Island, Singapores aller flotteste hotell Marina Bay Sands, Sky Park og enda et museum. Så skal vi få servert nok en nydelig middag og kose oss med coctails på enda en flott bar før vi drar til flyplassen.

 

It’s been a good week! Det skal være sikkert og visst.
Ønsker dere en god natt, så skrives vi igjen i morgen!

37 kommentarer

Siste innlegg