Relaxing by the pool

 

Det er dag tre og jeg har endelig fått besøke bassengområdet! Hihi. Jeg trodde faktisk ikke det ville bli tid til det overhode ettersom vi har fulle programmer. -Men joda! I dag har vi nemlig fått hele tre fritimer! Kristina bestemte seg dermed for å dra på shopping, mens Fanny og jeg dro for å ta en svømmetur i bassenget.. Som forresten ser helt vanvittig ut. Man kan ligge og slappe av i noe som ligner fargerike fuglebur, og utsikten fra bassengkanten.. Ah, den er perfekt! Park Royal at Pickering er virkelig et hotell å anbefale..

 

Jeg har aldri bodd på et så flott hotell. Alt her er bare så gjennomført her!

 

Nå skal jeg hive på meg finstasen og litt ny, fresh sminke.
Det er tid for fin middag etterfulgt av nok et coctailparty!

32 kommentarer

Siste innlegg