Exploring Singapore

I’m in love with this place! Klokken er i skrivende stund 16.16 i Singapore og jeg har nøyaktig 44 minutter på å oppdatere dere og stelle meg til kveldens middag og coctailparty. Dagene er med andre ord travle! Vi startet fredagen med en nydelig frokost i buffèen ved hotellet før vi ble hentet av guiden som tok oss med på City tour. Vi har fått se hva Chinatown har å by på, og vi har blant annet fått en liten omvisning i Little India. Befolkningen i Singapore består nemlig ikke bare av kinesere. Inderne må jo få ha en egen bygate de også! Nei, i kveld skal jeg sette meg ned og virkelig prøve å ta inn alle intrykk jeg har fått de siste to dagene.

Etter en fin liten bus tour, dro vi i dag for å spise lunsj ved Long Beach. En berømt fiskerestaurant som serverte oss sikkert 20 fiskeretter. Alt fra manet, scampi, krabbekaker, friterte fiskeboller, blekksprut og kongekrabbe ble satt på det bordet. Det var HELT fantastisk. Jeg smakte på nesten alt og fy søren så godt mye av det var. Blekksprut og manet sparte jeg meg for, men alt det andre smakte himmelsk. Jeg visste ikke at det var normalt med 10 forretter, 9 lunsjretter og 1 dessert TIL LUNSJ! Haha, jeg er sprikkmett enda og nå skal vi snart ut på enda en luksuriøs middag på et alt for flott hotell. For et liv jeg lever i disse dager.. <3

 

 

 

  

Jeg er sikker på at vi har hatt 40 grader i dag. Oh happy days!
Er det noen som savner sol og varme der hjemme? Hoho.

26 kommentarer

Siste innlegg