Antrekk – 241013

 

Tenk nå er allerede en proppfull dag med opplevelser overstått! Klokken er 21.00 her hos oss vet dere. Egentlig så skulle vi ha vært på et aller siste “marked” på dette tidspunkt, men vi klarte faktisk ikke mer. Haha! Skulle tro vi var en gjeng gamlinger på tur. Det er jammen ikke hver dag jeg takker nei til sightseeing, men nå trenger kroppen søvn. Øynene mine vil bare gli igjen. Det har vært en lang, men veldig spennende dag. Vi har blant annet besøkt en blomsterpark hvor vi knipset antrekksbilder av hverandre. Kvaliteten på bildene ble ikke akkurat helt som jeg hadde tenkt ettersom solen forsvant under shooten, men jeg velger å dele noe av det med dere likevel. Lokasjonen var det ihvertfall ingenting å si på! Jeg tror ikke jeg var alene om å forelske meg i disse flotte planteringene. Små, brune ekorn balanserte frem og tilbake på dem under hele antrekkshooten. For et herlig syn! Skulle bare fått det med på bildene.

 
Ny cardigan og topp fra Vero Moda, Sko fra Nelly, Nytt skjørt fra Bikbok

Etter et parkbesøk dro vi på en utrolig pen indisk restaurant for tidenes buffèmiddag.
Jeg knipset selvsagt noen bilder av den opplevelsen også så mer om det skal dere få senere!

44 kommentarer

Siste innlegg