En turbulent flytur senere

Kristina: Unnskyld meg, men nå må jeg bare konsentrere meg litt.
Marthe: Åja, om hva da?
Kristina: Nei, flyet skal jo lande nå..
Flyet lander i København…
Kristina: ÅÅ! SÅ utrolig bra at det endte godt!!

Jeg ler meg ihjel av Kristina. Skulle tro denne dama skulle stå for landingen selv. Jeg snek meg til å knipse et bilde av henne på flyet. På et tidspunkt satte hun med hodet inni genseren og var så bekymret at flyvertinnen følte hun måtte komme bort og passe litt på henne. Jeg var nemlig ikke mye til hjelp der jeg satt og lo. Vi har akkurat ankommet København etter en times flytur fra Kjevik. Det ble en reise med mye hopping og risting, men vi overlevde denne gang også! Heldigvis så ender det stort sett bra.

Nå har vi satt oss på Starbucks for en morgenkakao. Flyet videre til Singapore går ikke før halv et i formiddag så nå får sørlandsbloggerne noen timer til å få unnagjort litt arbeid. Passer med ypperlig! Ville bare innom for å informere om hvor jeg befant meg i verden. Så vil jeg ønske dere en god morgen! Programmet for de neste dagene er vanvittig stramt. Vi vil kun ha noen timer ledig tidlig om morgenen og sent om kvelden så disse må vi utnytte så godt som vi bare kan. Jeg skal ihvertfall knipse en massiv mengde bilder og oppdatere dere på best mulig vis! Jeg regner med at vi vil ligge en god del timer forann dere hjemme i Norge.

Fina! Vi får krysse fingrene for mindre turbulens på neste flytur.
Kjenner jeg meg selv rett så snorker jeg hele veien uansett..

25 kommentarer

Siste innlegg