En oppgradering av garderoben

Jeg ble så oppgitt da jeg tittet på klesskapet mitt til morgenen i dag at jeg bestemte meg for å dra på storshopping. Åja! Jeg fikk lønning i går og nå har jeg handlet klær for resten av året. Hihi. Jeg visste med meg selv at kveldens pakkeprosjekt ville bli et stort mareritt om jeg skulle lage flere antrekk av sommerplaggene mine. Jeg har brukt det jeg eier av shortser og skjørt på så utallige mange måter nå at jeg har blitt superlei alt sammen. Heldigvis fant jeg masse fint i butikkene på sørlandssenteret i dag. Jeg er helt i ekstase her jeg sitter. Bare se på alt dette! Nå skal det bli en fryd å starte pakkingen og sammensetningen av de nye antrekkene.

 
 

Skjørt og jakke fra Bikbok. Skjorte og bukse fra Vero Moda..

 

 

 

Det var en smakebit! Lurer dere på hvor noe av det er fra så hyl ut!
Jeg skal vise dere alt sammen på i antrekkene fra Singapore.

63 kommentarer

Siste innlegg