Park Royal at Pickering

 
 

Puh! Da var jeg endelig ferdig med alt av papirarbeid og mailsvaring. Nå kan jeg begynne på den hyggeligste delen av bloggarbeidet.. Kommentarsvaring! Jeg har over 100 kommentarer som grundig skal leses og besvares bare fra i går. Jeg må innrømme at jeg allerede har tatt en liten sniktitt på dem, men jeg vil sette meg ned og kose meg ordentlig med det så fort dette innlegget er publisert.

Jeg ville bare fortelle dere at jeg i dag ble informert om hvilket hotell jeg skal bo på under presseturen i Singapore. Tenkte å dele navnet videre sammen med noen NYDELIGE bilder. Hvis ikke jeg får nirvanafølelsen av å bo her så vet ikke jeg. Hotellet heter Park Royal at Pickering og ligger rett ved Clarke Quay. Standarden tror jeg ikke at jeg behøver å si noe om. Hehe, her skal vi jammen få leve luksus!
Jeg synes det er så fantastisk at de kan få et bysentralt hotell til å se ut som det ligger i den grønneste jungel.

 
 

Har dere sett noe så nydelig? Nei nå gleder jeg meg enda mer!
Er det noen lesere som har vært på Park Royal i Singapore?

43 kommentarer
    1. Min Hjertesak: Ikke sant? Åh, jeg gleder meg! Nei, det er ikke så lett å få med seg alt. 😀 Jeg reiser på pressetur til Singapore sammen med 9 andre nordiske bloggere. Vi skal bare bo og kose oss i Singapore i en uke, fortelle om stedene vi besøker, tipser om restauranter, severdigheter osv! 🙂

    2. Woow, det var et utrolig hotell! Du kommer nok til å få en ganske fin uke ja 🙂
      Gleder meg til å høre om turen din!

    3. Erika: Hehe, ja det tror jeg også! Er du klar for å bli med til Singapore? Jeg skal få det til å virke veldig nære så du i hvert fall kan leve deg godt inn 😀

    4. Du er virkelig en superflink blogger! Du tar alltid fine bilder, er alltid oppmuntrende og glad, og er utrolig pen! Jeg digger bloggen din, og jeg digger deg! 🙂
      Ha en superduper strålende dag videre, Marthe!
      Stor klem fra fast leser <3 🙂

    5. Nydelig <3 så vakkert 🙂 Har aldri vært der jeg 🙂 Du er heldig som skal på et så fint hotel 🙂
      Ha en fin dag videre <3

    6. Heia!
      Du e en superflink blogger, og elsker å lese den! Du har i mange år gidd meg inspirasjon til å skrive! Hotellet i Singapore ser helt fantastisk fint ut! Jeg og ei venninne har en blogg om studentlivet i Kambodsja (som apropo ikke ligger såå langt unna Singapore)
      Stor klem fra Ingunn 🙂

    7. Åh, jeg er så misunnelig på deg! Var i Singapore for snart 3 år siden, og gleder meg til neste gang jeg får muligheten til å dra dit. Det er en fantastisk by, til tross for at prisnivået er ganske høyt der. Kos deg glugg i hjel, du kommer til å elske det!! 🙂

    8. Vet du hva prisen er ca ? 🙂
      Btw Utrolig flink blogger, nydelig og en stor inspirasjon innenfor flere grupper. Stemt på deg til årets blogger 😀 !

    9. Var kjempekosligt å få møte deg i dag. Jeg er ofte innom bloggen din og leser og du er et av mine store forbilder. Det var utrolig stort å få møte deg og få tatt et bilde med deg 🙂 Stå på!
      ~Sa at jeg ikke blogget, men legger inn linken til min blogg som jeg bruker av og til ! 🙂

    10. Åh, d hotellet er så fint!! Har spist i restauranten til hotellet og maten var NYDELIG!! Gled deg 🙂 Du må forresten besøke zooen mens du er der, man kommer veldig nært dyrene.. 🙂

    11. Marte: Åå nå ble jeg glad! Gleder meg 😀 Jeg tror vi skal på nattsafari i den zooen du nevner. Jeg regner i hvert fall ikke med at nattsafari i Singapore er det samme som i Afrika. Hehe! 😀

    12. Linn: Det var superhyggelig å hilse på dere to også! Blir så glad når leserne tørr og si hei og hilse på 😀 Jeg skal ta en titt på bloggen din med det samme jeg! <3 Klem!

    13. Madeleine: TUSEN TAKK! Nå ble jeg glad 😀 Jeg aner dessverre ikke hva prisen ligger på på dette hotellet men det skal jeg nok finne ut av så fort jeg kommer ned! 🙂

    14. Emilie BM: Tusen takk Emilie! Kjempehyggelig å høre 😀 Håper du fikk en super start på helgen du også. Min nådde allerede topp punktet da jeg fikk se hvilket hotell jeg skulle bo på. Hehe! 😀

      Stor klem! <3

    15. Mari Nygaard: Å det vet jeg dessverre ikke. Jeg må ha hjelp til ALT når det kommer til designoppsett, header osv.. Det er Annika som hjelper meg med denne biten <3

    16. Martine: Ikke sant! Det gjenstår jo å se når jeg kommer frem 😀 Hehe, men jeg tror jammen det er enda finere jeg. Åh, den kommende uken skal bli fantastisk. Gleder meg helt vilt til å oppdatere dere fra dette magiske stedet 🙂

    17. Åhhh! Så ufattelig heldig du er! ble ikke bare litt misunnelig nå nei.. Jeg er helt sikker på at du kommer til å få en helt nydelig og ikke minst spennende uke der, og jeg gleder meg mye til oppdateringer fra en helt annen verden! Masse god tur, gode deg!
      – fast leser <3

    18. Hei 🙂
      Ligger faktisk på ett hotell i Singapore nå. Er egentlig i Bali i 3,5 mnd for å studere, men har en uke fri etter første eksamen.
      Kom akkurat hjem fra en hel dag i universial studios, syyykt gøy! Anbefaler dere å dra dit en dag! Dere betaler 74dollar for dagspass og inne kan dere gjøre akkurat hva dere vil uten ekstra kostnader!!
      Hilsen en jente som har smilt fra øre til øre i hele dag 😀

    19. Det må være en av de fineste hotellene jeg har sett! Du er heldig, Marthe! Og vi lesere er heldige som få følge med på deg gjennom alle de fine turene dine, som du virkelig fortjener! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg